H. is ziek... Flink ziek

Ik merkte afgelopen week al dat het een drama was met verschonen.
Donderdag liep het echt de spuigaten uit. Krijsen! Wel zo hard… Dat ik er van schrok! Zodra ik de luier uit deed begon ze al en de volumeknop werd opengedraaid tot aan zijn max als ik haar billen schoon wilde maken.

Goed gekeken maar ik zag niks geks, niks roods, geen bultjes…
Dus de meest nare dingen spookte al door mijn hoofd.
Vrijdag ochtend naar de huisarts. Zij zag dat het toch wel wat rood begon te worden… Dus een zalfje voor een schimmelinfectie. Werkte aardig goed want vanaf zaterdagochtend mogen we haar (zonder huilen) weer verschonen. We hadden ook nog een plasje ingeleverd… Blaasontsteking. Daar dus een AB kuur voor.

Ineens begon ze op zaterdagochtend gigantisch te huilen en te gillen als ze iets moest eten of drinken. Maar zodra ik in haar mond wilde kijken gingen de kaken stijf op elkaar. Uiteindelijk met wat grapjes en gekke dingen deed ze haar mond open… 4 Nieuwe kiezen en een totaal witte tong. Ik dacht meteen aan spruw.

`s Avonds de HAP even gebeld om te overleggen maar gezien de andere klachten moesten we langskomen. Nou, ook daar een middeltje voor gekregen en misschien een beginnende krentebaard… Dat si altijd lastig bij haar te zien, als ze nieuwe tanden of kiezen krijgt kwijlt ze heel erg en vaak door haar tutje krijgt ze dan puistjes. Dus dat moeten we even afwachten.

Gisteren had ze wienig tot niks gegeten, tot de avond. We hadden chinees en ineens begon ze rijst en van dat eispul te eten… Fijn, dachten we! Ze is over de hobbel heen :smiley:

Maar nee hoor, vandaag alleen een bekertje melk en een banaan. That’s it!
Ik de huisarts voor overleg gebeld… Langskomen!
Blijkt ze ook een (beginnende) keelontsteking te hebben…
Arm ding! Geen wonder dat ze niet kan eten of drinken.

Hopelijk gaat het morgen weer wat beter want met dat warme weer en niks drinken dat vind ik niet zo’n fijn idee.

ow wat een ellende, gerum !!!

heel veel beterschap met de kleine !!

Pippy is geboren 17.07.2009

Oh bah, wat zielig. Sterkte, beterschap en ik hoop dat het morgen beter gaat!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Jeetje, wat beroerd zeg voor jullie kleine meid!
Heel veel beterschap!

Lilypie First Birthday tickers

Nou, vanmorgen dachten we een doorbraak te hebben… Ze had haar medicijnen gehad en toen mochten we nog wat spuitjes vullen met water!
Dat vond ze wel interessant. Daarna vroeg ze om een toeje (toetje).
Prima!!! Heeft ze twee shcaaltjes gegeten maar daarna was het weer drama.

Nou ja, ze heeft nu in elk geval weer wat aan vocht binnen.
Eens kijken wat ze dadelijk wil als ze wakker is…

@ MamaH probeer eens of ze waterijsjes wil. De laatste keer dat morgn ooronsteking had wilde ze ook niks maar wel waterijs. Dat koelt en ze hoeven niet zoveel meer te doen dan te slikken. Oh en morgan wilde ook chips, iets dat de ha aanmoedigde want daardoor kreeg ze zouten binnen en ze kreeg er dorst van dus ze wilde ook wat meer vocht.

Sterkte met je meissie.

Groetjes,

Michèle

Och arm meisje!
Ik heb net zelf een fikse keelontsteking gehad, en dat was voor mij al geen pretje, laat staan voor zo’n kleintje!
Idd flink aan de waterijsjes…

Hoop dat het snel beter gaat!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Waterijsjes wilde ze ook niet.
Normaal is ze niet bij papa weg te slaan maar nu hield ze hem braaf vast en gaf `m weer terug toen papa zijn schoenen aan had… Zonder er aan te likken!

Anyway. Ze is nu in elk geval weer helemaal beter.
Ze slaapt weer uit (als voorheen tot een uur of 9) en eet weer als een bouwvakker. Bij de eerste hap brood die ze nam moest ik net zo hard janken als dat ze een paar dagen niet gedronken had hahaha.
Ik was zo blij dat ze weer ging eten en drinken!

Nu hopen dat er snel weer wat kilo’s bijkomen want dat is wel rap gegaan de laatste dagen…

Wat fijn dat ze weer beter is!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Fijn dat ze weer het vrouwtje is en dat ze weer lekker eet.

Groetjes,

Michèle