Gyneacoloog

Hallo dames,

Zijn jullie allemaal helemaal goed hersteld van de bevalling en zwangerschap?
Nou ik had nog steeds last in mijn onderstel. Als ik nies dan doet het erg zeer, ook rennen kan ik nog niet en als ik op stond van de bank met Senna in mijn armen dan leek ik steeds een enorme spierpijn te hebben in mijn bovenbenen en liezen. Soms had ik ook een soort van krampen, ws ook met darmen want die werken ook nog steeds niet zo lekker als voorheen.
Dus afspraak met de huisarts gemaakt. Hij kon geen achter gebleven stukken voelen…pfff, daar had ik zelf niet eens aan gedacht.
Verder ligt mijn baarmoeder naar achter, dat was niks nieuws voor mij. Baarmoedermond stond nog iets geopend, maar hij kon niet voelen of het nog vergroot was ofzo.
Dus doorverwezen naar gynaecoloog voor een echootje enzo. Verder aan de Metamucil voor een dunnere ontlasting en smeersel om de poepert te genezen…
mmmm lekker verhaal!
Nou ben benieuwd of er nog meer moeders zijn met klachten of dat alles bij jullie alweer koek en ei is.

Groet Vanessa mama van Senna.

Ik ben misschien een boffert, maar heb nadat de hechtingen genezen waren altijd nooit geen last meer gehad, wel als ik een hele dag loop of sta voel ik m’n bekken weer, maar verder nergens last van gelukkig!

Succes ermee, hopelijk gaat het snel wat beter!

Groetjes Nathalie & Co

hoi
ik merk wel dat ik een stukkie ouder ben als bij die jongens!!!
ben van alledrie met een keizersnede bevallen en merk wel dat ik nu de laatste keer last van mijn darmen blijf houden
als ik moet dan moet ik gaan en niet ophouden anders heb ik als nog een bevalling!!
zit nu smorgens aan de yakult en dat helpt (denk ik )
bij die jongens mocht ik na de keizersnede niet eten vanwegen de darmen , bij chloe moest ik gelijk eten (???) heb ik dus nu daarom last of is het toeval??
nou ik wens je sterkte want het is nooit leuk iets mankeren aan je onderkantje en al helemaal niet om daar mee naar een dokter te gaan hihihi

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

Hoi Vanessa, vervelend zeg dat alles nog niet helemaal ok is. Maar wel goed dat je ermee naar de huisarts bent gegaan. Ook al zijn dit niet de fijnste dingen, je kunt er moeilijk mee blijven rondlopen. Metamucil heb ik ook wel eens gehad volgens mij, dit is toch een poedervorm?
Ons meiske is geboren met de keizersnede, dus behalve een litteken heb ik er verder eigenlijk nu niets aan overgehouden. Al was de keizersnede ook geen feestje want de ruggeprik werkt niet!!
Nou hopelijk ben je snel van je kwaaltjes af.
Grt, Sabine