Gynaecoloog geweest (33 wkn)(35 wkn)

Vanmorgen moest ik weer voor controle naar de gynaecoloog.
Verteld van de buikpijn enzo (hij zag ook dat ik zaterdag geweest ben in het zh)
Hij heeft weer een echo gemaakt en alles zag er prima uit.
Ik had net van tevoren verteld dat Kaya een lekker beweeglijk tiepje is, toen ze dus meteen tegen dat echo ding aan schopte
Ook tijdens de echo was ze steeds aan het bewegen.
Op een gegeven moment kon de gyn. niet eens zien wat hij wilde zien (“Hey, daar heb je dr beentjes weer” )

Vier weken geleden woog ze 1440 gram.
Nu inmiddels 2300 gram!
Volgens de arts ligt ze een weekje voor “op schema” qua gewicht.
Nou ja, beter zo dan andersom!

Zelf ben ik nu in totaal 6 kilo aangekomen. Valt dus erg mee (bij Stephan was ik veel meer aangekomen!)

Enige wat ik zelf niet zo leuk vind is dat mijn bloeddruk hoger was dan normaal.
Normaal zit ik in het ziekenhuis met een onderdruk tussen de 70 en hooguit 75.
Nu was de onderdruk 85.
Ik zei: ja eh…meet nog maar een keer hoor!
Tweede keer is namelijk bijna altijd lager.
Helaas nu niet 87 onderdruk.
Ze heeft de laagste stand genoteerd en zei dat 87 onderdruk best goed is.
Jaja, nou, bij de verloskundige destijds met Stephan zeiden ze toch echt dat ik op moest gaan letten toen mijn onderdruk 85 was…(en nog geen week later zat ik al op onderdruk van 100, 105)
Nou ja, we zien wel hoe het dit keer gaat.
Wie weet valt het wel mee!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 25 Oct 2005 14:58:13

zooooo die groeit lekker door die kleine prinses van jullie

ojee toch iets omhoog al je bloeddruk,meid doe rustig aan he

Bianca,Dylan & Kaitlyn

OOOO super Bieb dat jullie meisje het zo goed doet
En die bloedruk is iets minder maar hij is niet super hoog nog gelukkig
Nog even meid de laatste loodjes zijn ook voor jou nu begonnen hoor (Vind ik hoor)

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Klinkt goed houden zo!!

Groetjes Nathalie & Co

Yep dat klinkt heel goed. Super dat het zo goed met jullie meiske gaat. Je doet het erg goed hoor meid !

wat fijn dat alles goed was!! probeer je niet teveel zorgen e maken om je bloeddruk,dat is echt niet goed… kaya groeit flinkt seg!!! nog een paar weekjes bieb…

liefs jessica, &

Nou, vandaag dus weer naar de gynaecoloog geweest voor controle (er zaten twee weken tussen)

Ik ben in twee weken tijd 2 kilo aangekomen
Ach ja, ik was in totaal nog maar 6 kilo aangekomen, dus deze 2 kunnen er dan ook nog wel bij

Mijn bloeddruk daar was ik zelf weer niet tevreden over (onderdruk was weer 85) maar zelf doen ze er niet moeilijk over. Nou ja, prima!

Verder vertelde ik even “tussen neus en lippen door” dat ik afgelopen zondagochtend dus een heeeeeel klein beetje bloedverlies had gehad, maar dat dat normaal is.
Hihi, daar dacht hij ff anders over
Hij keek best wel ff “ernstig” en zei dat het niet hoorde "in dit stadium van de zwangerschap"
Nou ja, verder heb ik het niet meer gehad dus…
Maar als het weer gebeurd moet ik bellen.

Verder weer echo gehad. Alles ziet er prima uit.
Kaya is nog niet ingedaald ofzo, maar dat hoeft volgens hem ook nog helemaal niet.
Hij schatte haar gewicht nu op ongeveer 2800 gram (2 weken geleden op 2300)
Dus ze groeit prima.

Volgende week vrijdag moet ik weer terug komen.
Dan heb ik alleen een andere gynaecoloog omdat je er vanaf nu een beetje “tussen gepropt” wordt (omdat je zo ver in je zwangerschap bent dat je elke week moet komen)
Maar de gyn. die we krijgen is degene die Stephan op de wereld heeft gezet

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

die kleine meid doet het goed daar binnen,en je bloed druk zeiden ze er niks van??? lijk me namelijk ook zo hoog joh jeetje

ene bellen he als het weer gebeurd met dat bloed,had dat hier niet gelezen dat je beetje bloed had joh

nou geniet ze nog van de laatste weekjes

Bianca,Dylan & Kaitlyn

hey wat goed dat ze zo goed groeit!!! zalig… ma ik had dat van dat bloedverlies ook een beetje gemist!! amai is ook wel vroeg he! nu ja als het bij die ene keer blijft zal het zoveel kwaad niet kunnen,ma goed na jke gyno luistern he!! zal fijn voor je zijn dat je volgende week de gyno hebt die stephan op de wereld heeft gezet,ken je hem vast al!!

liefs jessica, &

Sorry, ik realiseer me nu dat ik dat van dat bloedverlies hier niet geschreven had…
'T was ook erg weinig hoor!!
Maar toch…

Wat ik wel grappig vind is dat iedereen denkt/verwacht dat ik eerder ga bevallen omdat ik al een hele tijd zoveel klachten heb (buikpijn/harde buiken/kramp etc.)
Maar ze is nog niet eens ingedaald ofzo hihi
Ik weet niet, maar het verbaasd me niks als juist IK doorloop tot 42 weken (oef, dat lijkt me echt vreselijk!! )

Gewijzigd door - Bieb op 25 Oct 2005 17:50:44

Indalen kan op het laatste moment toch nog ? Kan me vergissen hoor. En tja dat bloedverlies hadden wij het wel al over gehad. Precies wat ik zei, ik had het later in de zwangerschap en dan is er geen probleem, maar goed je bent op controle geweest en alles was lekker prima. Heel goed hoor ! Nog effe lievie.

Ja, ik hoorde later ook dat het indalen, vooral bij een tweede kindje, soms pas een dag voor de bevalling gebeurd

Ben ook erg blij dat alles verder goed was natuurlijk

he toppie bieb, dat alles goed gaat met jou en kaya.buiten je buikpijn

groetjes marielle mama van
10-10-01

Nou klinkt goed, nog ff volhouden, ik hoop niet dat je 42 weken moet lopen, is niet leuk (spreek uit ervaring)

Toi toi toi

Groetjes Nathalie & Co

Vandaag (37,4 wkn) weer geweest.
Alles was goed.
Kaya heeft wel een beetje speling nog bij haar hoofdje, maar zit nog steeds netjes ingedaald.
Bloeddruk nog aan de hoge kant maar geen probleem.
Verder 1,5 kilo aangekomen in 1 week tijd (assistente zei dat het waarschijnlijk wel vocht zou zijn…hahaha, denk ik ook )
Tsja, verder heb ik, toen hij vroeg hoe het ging, maar eerlijk verteld dat ze van mij wel mag komen nu
Ben het zat door de pijn eigenlijk. En slapen is inmiddels ook een crime
Nou ja, hij vertelde later nog even dat sommige baby’s ook pas na 41 weken ofzo geboren worden.
Grrrr…wil ik dat soort dingen horen nu??? (mannen!! )

Maar goed, alles dus prima. Ze heeft het goed naar haar zin zei hij (kon hij aan haar ademhaling zien?)

zoooooooooooo 1 1/2 kilo foei bieb toch hihihih

ben blij dat kaya het nog na haar zin heeft,ene dat zijn echt opmerkingen van mannen he

Bianca,Dylan & Kaitlyn

he goed joh dat alles oke is .ja mannen vrijven het nog lekker er in .nou kaya ik spreek even tot jou .dit doe jij niet he ,zo lang wachten .volgende week mag je komen hoor .we willen je dan wel eens zien.doe je best hiihihihihihihihi

groetjes marielle mama van
10-10-01

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 11 Nov 2005 17:06:46

Gelukkig dat alles oke is met je meisje
Eigenlijk wel gek zat gisteren avond aan je te denken
Dat je hoopt dat ze eerder komt en ik hoopte dat ook bij Justin
En moet je mij eens zie 41 weken en 5 dagen
Hoop natuurlijk dat het bij jou wel eerder komt hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ik moet dus ook regelmatig aan jou denken Heleen En hoop dan inderdaad dat het bij mij niet zo lang duurt

Oepsss, mannen he, ze weten het wel te brengen

Nou ja het is het allemaal waard, maar dat wist je vast al ;0

Succes met de laatste loodjes

Groetjes Nathalie & Co