Gym schoentjes voor school

Wat voor gymschoentjes kopen jullie als ze na school gaan?
Ik wil leuke gymschoentjes voor mijn dochter kopen.
ik ken ze wel met klittenband maar ik vind ze saai.

Weten jullie waar ze leuke gymschoentjes verkopen?
Ik hoor het graag van jullie.

Liefs X

Wij hebben gewoon ook die met klitteband gekocht (van Haren 6.99) en zijn naam erin gezet.
Makkelijke dingen en ze gymen er2x per week op…waarom dure veel leukere kopen…de juf let er niet op hoor wat ze aan hebben.

Gr, Danielle

ik heb al leuke gevonden haha :smiley:
http://www.sarenza.nl/hello-kitty-hk-kitmic-s436-p0000056908?ectrans=1

Liefs X

ik heb gekeken en…voor 8.- inderdaad hele leuke schoentjes hoor!
Ik heb ze in de winkels nog niet gezien!

Gr, Danielle
Ik dacht eigenlijk dat je er heel veel geld voor uit wilde geven voor die paar keer gym op school…maar dit is gewoon goed zo…haha

@danielle en aaron

Nee dat was de bedoeling ook niet dat ik er veel geld aan uit ging geven!
Maar ik heb ze al besteld haha!

Liefs X

Zonde om schattige duurdere gymschoentjes te kopen! Als je weet hoe vaak er gymschoenen of andere gymspullen kwijtraken! Gewoon die saaie klittebanddingen doen.

Niet handig want die heeft iedereen, maar weet je wat ik altijd doe? Saaie witte klittenbandschoentjes kopen, mijn meiden met hun bak stiften en die schoentjes aan tafel zetten en kleuren maar! Kei-leuke originele gymschoenen!

Niks saais aan! Lekker goedkoop en die kleine moppen hebben pret voor 10 dat ze op nieuwe schoenen mogen kleuren!

En het zal niet gebeuren dat iemand anders per ongeluk die schoenen in zijn of haar tas doet want ze zijn heeeeeeeeeel herkenbaar!

Groetekes, Sje

Hoi,

Hier ook goedkope gymschoenen gekocht, ze waren volgens mij 6 euro.
Dit vind ik genoeg. De oudste gymt 2x in de week en de jongste 1x.
Daar ga je toch geen dure schoenen voor kopen.
Maar las dat je al schoenen had gevonden. Heb even gekeken en zien
er leuk uit hoor!

Groetjes Lisan.

ik vind ze leuk

Lilypie Second Birthday tickers

Ja, ik vind ze ook leuk! Ik ben alleen bang dat ze er snel uit slippen? Ik had bij de HEMA leuke gezien, maar dat zijn echt gympen, dus met een hardere zool zeg maar…moeten het dan echt van die halve schoentjes zijn? Bij ons mogen ze bv geen balletschoentjes aan…Ik denk dat ik ook even op die site ga snuffelen, want Eva is ook gek op Hello Kitty!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

wij hebben sportschoenen gewoon met veters,maar die kan ze ook zelf strikken dus dat is handig. roze zijn het van pastey ofzo, een of ander merk, want was redelijk prijzig en mijn zus ging over de rooie dat ik het merk niet kende, whahaha maar als het maar geen zwarte zolen heeft dan is alles goed is hier de regel!