Guusje overleden

Gatsie hoorde net dat guusje nederhorst is overleden aan kanker, dat zoontje van haar is ongeveer net zo oud als Victor, brr krijg het er koud van

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

JEMIG !!!
Guusje Nederhorst???
Ik wist helemaal niet dat die kanker had!!
Zij was toch met Dinand samen?
En ze was nog helemaal niet oud!
En idd, zo’n klein ukkie hadden ze.
Getver, getver, bah!!!
Wat een rotbericht hé!!
Brrr…kippevel…

Bianca, mamma van Stephan

ja idd kreeg het ook kou en dacht ook jeetje kindje is nog geen jaar man

en zaterdag of zondag op de radio hoorde ik dat ze weer goed ging en dat alles onder controle was

34 jaar man pfffffff

Nou, dan heb ik blijkbaar wat gemist, want ik wist écht niet dat ze kanker had.
Was dat al lang bekend dan?
Of is het heel snel gegaan allemaal?

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan

volgens mij maar paar maandjes en pas in het openbaar verteld

ben er gewoon van slag van

Ja, ik ook best wel.

Maar ze was juist nog met een kinderboek bezig enzo.

Ik las het nieuws ook net.
Wat verschrikkelijk.
Ryan is 2 weekjes ouder als haar kindje.
de tranen sprongen in mijn ogen.

Ik wist helemaal niet dat zij Kanker had, dus dit nieuws kwam heel onverwacht.

Ik kreeg ook al kippenvel toen ik het hoorde. Op kane.nl staat het overlijdensbericht, je krijgt er gewoon tranen van in je ogen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)

Ja, ik heb het overlijdensbericht van Dinand gelezen.
Brrr…had al kippevel maar nu helemaal.
Triest hoor!
Ik wist dus ook helemaal niet dat ze ziek was…

Bianca, mamma van Stephan

http://www.condoleance.nl/showreg.php3?id=2019
het kan druk zijn en dan zegt hij dat de page niet bestaat moet je later nog eens proberen

Gewijzigd door - bianca4 op 29 Jan 2004 18:32:21

Tis inderdaad een verschrikking.
Ook dat zo’n kleintje opgroeien moet zonder moeder.
Hadden wel gehoord dat ze ziek was, maar dat het zo snel ging, nee dat hadden we niet verwacht

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

In RTL-Boulevard werd er al een aantal keren gesuggereerd dat ze ziek was, maar ook dat ze weer aan de betere hand was (vorige week) en zich weer bezig ging houden met een aantal projecten. Dat ze nu toch heeft moeten verliezen van deze ziekte is vreselijk, vooral voor haar man, zoontje en familie. Wat een drama. En dan te bedenken dat Dean nog maar net 7 maanden oud is. En de kanker was er al een tijdje. Als je daar over na denkt. Wat een drama voor dat gezinnetje. Het is trouwens al de tweede relatie voor dinand die eindigd met de dood (ook kanker). Ik hoop dat hij het voor zijn zoon nog een beetje kan “trekken”.

Liefs Kristel

Denk dat iedereen wel last heeft van zo’n bericht… ik wel inelk geval…

Tries

Liefs Tries

ja dat ik het hoorde kon het niet geloven
zo n jonge vrouw en ook nog moeder maar wist helemaal niet dat ze kanker had heel erg allemaal het zal voor haar man en zoontje niet makkelijk zijn ben bedroeft

gr marielle

he bianca ik ben op condoleance site van guusje geweest hart verscheurend ik heb daar ook een berichtje achter gelaten ik kwam er gelukkig tussen bedankt voor je link

gr marielle

Wij hebben ook een condoleance geplaatst.
Maar wat een hartverscheurende berichten zeg.
Tis niet te geloven je krijgt het er koud van

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

Elke keer als ik een bericht wil plaatsen in het condoleance-register is het daar te druk en kom je er niet tussen.
Heb het al een aantal keer geprobeerd.
Wel logisch natuurlijk (en ook wel goed) dat het zo druk is.
Ik probeer het straks gewoon nog maar weer eens.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

ik las het gisteren op rtl4 tekst dat ze was gestorven wist ook dat ze ziek was.
dacht dat het ook beter ging met haar dus niet.heb bij condelance register getekent

Toen ik naar mijn werk reed hoorde ik op de radio dat ze 3 weken geleden nog gezellig met haar vriendinnen aan het shoppen was. Onvoorstelbaar he?

Liefs Kristel

vreselijk he zoiets… ik ben er ook kapot van. probeerde net het condoleance register te tekenen, maar het is nog te druk. en wat ik ook heb gelezen, dat dinand al een keer een vriendin aan K heeft verloren!!! wat moet je allemaal meemaken in je leven he? daar is hun zoontje naar vernoemd. dean maddy. nou ik kan het me niet voorstellen hoor: te weten dat je ongeneselijk ziek bent en dan je gezin moeten achter laten. oh wat lijkt het me erg.

groetjes maureen