Gruwelnieuws

Ik heb toendertijd waarschijnlijk met de rest van nederland gegruweld bij de moord op kleine James Bulger in Engeland. Hoor ik net op tv dat een van de twee moordenaars weer de fout in gegaan is. Ze willen alleen niet vertellen waarmee om de bevolking te beschermend. Waarom zijn deze monsters ooit vrijgelaten.

Groetjes,

Michèle

Ik begrijp het ook niet.
Vrijgelaten omdat ze zogezegd geen bedreiging meer vormen voor de maatschapij…
Komaan zeg ondertussen weten ze toch wel al beter dan dat.

Als ze in staat zijn om zoiets 1 keer te doen, dan is de stap snel weer gezet.

Mijn hart gaat uit naar de ouders van James.
Het is echt vreselijk wat ze hem hebben aangedaan

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/WDopp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - TanElle op 04 Mar 2010 19:30:39

Ohja
En ze kregen maar 8 jaar cel !?
Wat een belachelijke ‘straf’ voor zo een ongelofelijke daad.
Ik word echt woest als ik zo’n dingen lees…

Lilypie Second Birthday tickers

Dat was omdat ze maar 10 jaar oud waren en dus berecht werden als kinderen en niet als volwassenen. Ondanks de protesten van heel engeland. En nu is dus een van de 2 weer verschut gegaan alleen is niet bekend waarmee. Maar als ze het zo stil houden om de bevolking te beschermen weet ik wel genoeg. Helaas.

Groetjes,

Michèle

Oh ja, dat verhaal ken ik nog heel goed. Echt zo afschuwelijk! Wat een beesten, die knullen. Hartverscheurend wat er met James is gebeurd. Ik snap helemaal niets van rechtssystemen. Nu ook met de verdachten van Dirk Post, die jongen uit Urk. ‘Ja’, zeggen ze dan ‘ze zijn zo jong, dat moet allemaal plaatsvinden achter gesloten deuren!’ Te jong? Ze kunnen (waarschijnlijk) wel iemand het bos in lokken en doodsteken! Aanpakken die hap, niet zo mee soebatten. Ik dacht dat dat typisch Nederlands was, maar in Engeland gaat het dus net zo…Waardeloos en héél triest.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Sluit me bij rainbow aan…
Ongelofelijk zeg!

Groetjes!

Ik sluit me ook aan bij Rainbow.
Ze zijn blijkbaar volwassen genoeg om iemand anders van het leven te beroven, laat ze dan maar als volwassenen berecht worden ook! Niks achter gesloten deuren, gewoon vol in de schijnwerpers!

Groetekes, Sje

Het was gister indrdaad op het nieuws.
het verhaal staat me nog als de dag van gister bij, en na al die jaren wert ik er gewoon weer kotsmisselijk van.
Opsluiten en de sleutel weggooien!! nix berechten als kinderen het zijn monsters

Groetjes Marianne mama van Ruben

Ik had van James Bulger nog nooit gehoord (was toen ook 13 zag ik), maar heb het ff nagelezen op wikipedia… je wordt er idd erg misselijk van, het zal je kind maar zijn, bah! En logisch dat de daders in herhaling vallen, als je dat met 10 jaar al in je hoofd haalt, ben je volgens mij niet meer te genezen…

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Het was vanavond weer op het nieuws. Hij heeft een zeer ernstig zedenmisdrijf gepleegd. Echt opsluiten en de sleutel weggooien. Zo’n persoon wordt nooit meer beter.

Groetjes,

Michèle

omdat de wet totaal niet spoort blijkbaar
echt verschrikkelijk, die mensen mogen nooit meer op straat komen, dat kan toch gewoon niet?
als je zo’n kronkel in je kop hebt hoor je gewoon levenslang in de bak te zitten}

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker