Gruwelijk shago

Jurian is al ruim een week shago. Overal over piepen… Eten soms weigeren. Niet in box willen…

Wat kan ik doen? Sprong is nog te vroeg toch?

Ik weet niet…
Rico’s sprongetjes klopte in het begin aardig maar sinds de 6 mnd sprong lopen zijn sprongetjes heel anders.
of te vroeg of te laat of halverwege. nooit meer op tijd zoals normaal.
dus het zou toch best wel kunnen.
anders misschien een griepje onder de leden? tandjes misschien?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Tandjes en anders toch een voorloper van de sprong denk 'k. Als hij verder niet ziek oogt, dan kan het niet veel anders zijn. Hier een meneer die zeker in z’n sprong zit (leuk, zo met z’n eerste verjaardag) en NIETS is goed. Ook heel vermoeiend, dus ik denk aan je!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hij zit middenin een sprong.

Groetekes, Sje

Ik denk ook echt een sprong. Minke had dit ook een paar weken terug en na haar knorrige dagen kon ze opeens heel goed kruipen en waren er twee boventandjes door… en was ze weer vrolijk! Het vervelende is dat je er weinig aan kan doen… behalve het beste ervan maken en hopen dat het snel weer over is
Succes ermee, groetjes!

rarara… papa was vanmiddag alleen thuis met onze big-boy en meneer was superrrrr lief… in de box geen probleem… slapen geen probleem… hij straalt ook helemaal als papa bij hem komt… gelijk armpjes omhoog… en dat doet hij bij mama niet (auw!)…

Hopelijk dan toch die sprong en dat hij er goed uit komt want hij is nu meneertje luilak… al hoewel het zitten steeds beter gaat!

Herken je verhaal. Zie topic Mopperen haha Gaat ie nu wel goed trouwens sinds het weekend…

Liefs

Lilypie

@miniboy hahahaha, hier ook!!
nu niet maar tijdens sprong doet ie net alsof ik een monster ben en papa heilige maria!

hoezo 4 maanden?
en hier is papa ook errug vaak bij rico omdat die minder werkt dus dat is wel positief, maar toch, misschien voelt ie bij papa wel meer veiligheid die is groot en sterk, en mama is toch al ietsje emotioneler aangelegd…dus misschien is het dat ook wel
bij ons gaan ze ook meer uitproberen dan bij de papa’s waarschijnlijk

ja bij mama is ie vaak aan het ziemelen en bij papa is ie altijd aan het schaterlachen, geloof me ik krijg rico niet zo aan het lachen als papa doet.
maar rico verstopt zich dan weer wel altijd voor papa en de rest in mama’s trui

quote:
@miniboy hahahaha, hier ook!! nu niet maar tijdens sprong doet ie net alsof ik een monster ben en papa heilige maria!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090519/BqXx.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/2C2Tp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Klopt dat niet dan?

Geintje,
Nee, ook dit is zo iets dat met golven op en neer gaat.
De ene keer is mama alles, de volgende keer is papa favoriet.
Hoort er bij zullen we maar denken.

Nu op Rtl8: film: Baby’s day out.

M.

mmm weet de reden niet goed hoor… papa is hier nl nog werkeloos en mama werkt. Dus weet niet of die reden echt op gaat, al klinkt hij wel logisch.

Ach … hopelijk komt die tijd hier dan ook Marsel dat het mama’s kindje wordt

Hier ook een ontzettende mopperkont…pfff…als meneer zijn zin niet krijgt…het lijkt inderdaad wel of hij dat meer bij mij doet dan bij papa.

Ik krijg dan weleens te horen…laat hem maar boos zijn en mopperen (huilen in dit geval) dan houdt hij vanzelf wel op. Nou ik vanmiddag gedaan…echt zonder succes…hij is tot aan zijn bedtijd bozig geweest. Wel met af en toe erg lief en vrolijk, maar meneer heeft een kort lontje…nu al…dat word nog wat als hij nog wat ouder wordt…

quote:
Hij zit middenin een sprong.

Groetekes, Sje

Hoe weet je dat Sje? Ik geloof je gelijk … maarre het oei ik groei boek zegt dat dit nog niet zo is … Help!

Volgens mijn oei ik groei boek wel mini_boy bij bijna 11 maanden

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ik voeg me even bij deze topic (mag wel toch mini-boy? ).

Dani is altijd al een ondernemend en daardoor ook onrustig mannetje geweest. Hij wil echt van alles, maar juist de dingen die hij nog niet kan (kruipen, de kamer door rollen etc). Nu kan hij daar altijd al nijdig om worden, maar de afgelopen dagen is het helemaal erg. Loopt de afgelopen dagen bijna de hele dag de piepen/huilen etc. Tijdens het eten, wandelen en als ik echt heel erg mijn best doe om hem te vermaken heeft hij zeker weer even schik, maar dan een tijdje is dat ook over. Poe…is best even zwaar hoor. CB zegt dan…laat hem maar nijdig zijn en huilen, maar als ik dat doe raakt hij helemaal overstuur. Ik pak hem dus regelmatig…doe ik dat nou fout…moet ik hem gewoon overstuur laten liggen?? Ik weet het niet…tips? Herkenning?

Doen wat je gevoel je ingeeft ik laat dylano ook niet overstuur liggen hoor, geen haar op me hoofd die daar aan denkt. Ook al zullen sommige het anders zeggen. Hij zit nu op de 29 weken en week 29 en 30 is volgens het oei ik groie boek de tijd dat ze door hebben dat papa en mama uit zicht verdwijnen duurt 2 weken

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Heel herkenbaar Saro. Hier op het moment precies zo’n mannetje als Dani; ondernemend, meer willen dan hij kan en vervolgens brullen. Helemaal negeren doe ik ook niet, maar ik ga er ook niet telkens op in. Doen wat goed voelt, als jij Dani lekker wil troosten moet je dat zeker doen!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

dom dom… dacht echt dat er stond bij 11,5 maanden … maar het is rond de 11 maanden! Tja dan valt alles op zijn plek… vind het trouwens wel pittige sprong … meestal heeft Jurian er niet zo’n hinder van… maar nu …

Hoe ging het bij jullie kindjes?
Hoelang duurde het?
En hoe deden jullie dat met zijn slaapjes … hij wil nu bijna niet slapen… moet ik hem toch 2 x op bed leggen of liever 1 keer en de ochtend overslaan??

Gewijzigd door - mini-boy op 09 Jun 2009 20:57:53

In sprongentijd niet krampachtig een schema proberen aan te houden, Jurian is hem misschien wel helemaal aan het omgooien nu. Dus volg hem en zie welk schema hij krijgt als hij eenmaal weer uit z’n sprong is. Hier al last van de sprong bij 53 weken, ook een heel pittige. Laten we maar aan elkaar denken!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker