Grrrrrrrrr

Effe stoom afblazen
Vorige week voor Stephan een lading kleding gekocht, omdat hij zowat overal uitgegroeid was (echt armoe troef was het opeens )

Dus, vandaag broek aan, voor het eerst.
Net een weekje oud.
14 euro.

NAAR DE MAAN nu
Hij zat te knoeien met een inktcardridge.
Fraktie van een seconde hè
En eigen schuld, ik had het al lang hoog weg moeten zetten.
Dus…gezicht rood, handen rood, trui rood (is schoon nu) en…zijn nieuwe broek rood.
Niet meer schoon te krijgen

Zucht…
En ik had al een k*t-dag

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Gewijzigd door - Bieb op 07 Apr 2005 12:19:26

grrrrrrrdan kan je jezelf wel voor de kop slaan he, dat gebeurt nou nooit met oude kleding die blijft gewoon netjes grrr

groetjes Kim, mama van

en

jee wat een geld wij hebben tegenwoordig om de vier weken op de markt merk spijkerbroeken voor 3 euro dus ik heb er voor tanja een aantal in geslagen het zijn allemaal van die opgekochten partijen maar dat kan me niks schelen .

groetjes marielle mama van tanja

Pfffffffffff balen zeg !!! Was hier toen ook zo balen nadat de bank al onder geknoeid was, maar ja die kon ik gelukkig nog verven. Maar ben wel wat alerter nu. En ja ik vind die kleren ook allemaal zo duur. Ik heb gelukkig een zusje met een meisje wat een 1,5 jaar ouder is dan Evianne en een zoontje van nu bijna 1,5 jaar dus zo komt er regelmatig vanalles deze kant op en maakt het dadelijk niet uit of we nou een meisje of een jongetje krijgen. Isse haast allemaal merkspul dus dat lijd niks. Maar ga maar eens schoenen kopen, pffff die zijn net zo duur als voor volwassenen.
Nou nu maar alles opbergen !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ik vind de kleding ook zo duur
En ze groeien er zo weer uit
We hadden vorige week schoenen gekocht voor Robin
25 euro valt op zich wel mee maar als je je bedenkt dat die voetjes ook zo hard groeien

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin