Grrrrrrrr babyfoon weer stuk

Onze babyfoon is alweer stuk en daar baal ik van als een stekker. Wij hebben een scd510 van philips zo’n dect geval. Nooit kopen zou ik zeggen.
Paar maanden geleden was hij ook al stuk en ondanks dat ik alle bonnetjes altijd bewaar was ik de bon kwijt en kreeg ik dus geen garantie meer.
Kon via philips wel een nieuwe adapter bestellen voor de ouderunit en dacht dat daarmee het probleem opgelost zou zijn. Was het ook maar voor een paar maandjes dus. Twijfel nu een beetje over wat ik hiermee moet. Kan wel weer een nieuwe adapter bestellen maar dan heb ik misschien over een tijdje weer hetzelfde probleem.
Of toch een andere aanschaffen, maar de vraag is dan welke goed is. Kan op internet alleen maar slechte ervaringen vinden.

groetjes ramona

Hoi Ramona,

wij hebben een babyfoon van Alecto, de DBX-88. wij vinden hem echt super en hij is goed betaalbaar. De buren hebben precies dezelfde en we horen elkaar nooit, ik hoor nooit andere kindjes en je kunt de gevoeligheid afstellen. Misschien een idee?
groetjes,
Wendy

Gewijzigd door - moppiesmama op 27 Mar 2011 21:55:33

Ook wij hebben Alecto DBX-88. laatst een feestje gehad bij mijn broer. ik had de babyfoon bij en 2 buren aan beide kanten een paar huizen ver hadden de zelfde. Daar stonden 3 dezelfde babyfoons naast elkaar. De ene ging af en de rest reageerde er niet op. we vinden hem super, prijs is rond 65 euro incl bezorgkosten.

Succes met het maken van de keuze

Wat is er stuk aan? Wij hebben ook een philips, weet alleen even niet welk type.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Mriek Lader van de ouderunit is kapot.

groetjes Ramona

Da’s balen! Misschien dat je bij Philips een klacht erover kan indienen? Wel slecht dat je nu 2x hetzelfde probleem hebt tenslotte, lijkt me toch niet de bedoeling. Heb je geen garantie op die tweede adapter?

Groetjes,
M

Wat balen zeg dat hij stuk is. Wij hebben er ook een van Philips, weet uit mijn hoofd ook niet welke. Maar die bevalt in ieder geval prima. Ik zou idd net als wat Mriek zegt een brief sturen. Proberen kun je het altijd.

Groetjes,
Sandra

Wij hebben de Alecto DBX-79.
Dit is ook een dect en we horen nooit geruis of andere mensen/baby’s.
Wij zijn super tevreden over deze.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ik wilde toch even zeker weten of het weer de adapter was of toch iets anders. Heb de batterijen in een battrerijoplader gedaan vannacht en tot nu toe doet de babyfoon het prima. Zit hem volgens mij dus echt weer in die adapter.
Ik had het nog even nagekeken en de vorige adapter was van november en daar zat idd nog garantie op.
Heb contact opgenomen met philips en krijg nu een nieuwe opgestuurd. Zag wel op internet dat dit probleem vaak voorkomt met deze babyfoon. Hoop dan dat ik nu een beetje mazzel heb met deze nieuwe. Het was toch best een duur apparaat en een nieuwe kost ook aardig wat dus ga het toch nog een keer proberen.
En anders koop ik er nog een set oplaadbare batterijen bij en zorg ik dat ik altijd 1 paar volle heb liggen. Voor de rest bevalt hij eigenlijk goed dus hoop dat het nu wel goed gaat.

groetjes Ramona

Goed dat je er achteraan bent gegaan. Ik duim mee dat het nu wél goed is!

Groetjes,
M

Wat fijn dat je op deze nog garantie hebt.

Hopen dat deze adapter het langer vol gaat houden.

Groetjes,
Sandra

heb dezelfde gehad en indd ook altijd problemen met de adapter en heb hem verder op batarijen gebruikt , helaas vergat ik hem steeds uit te zetten dus steeds lege batarijen hahaa, ik hoorde wel altijd buurkids op de babyfoon erg irri als je weer eens voor niks naar boven loopt,

before you judge me, try hard to love me