Hier is het weer behoorlijk prijs op het moment. Rens zit weer in een sprong. Hij eet weer slecht slaapt weer kort(30 mimuten overdag) en is vooral niet te genieten. Een keer nee zeggen is voldoende voor een half uur krijsen. Niet normaal meer, echt heftiger als de vorige sprongen. Enigste manier om hem dan rustig te krijgen is hem op schoot dicht tegen me aan houden en dan maar laten snikken. Negeren helpt niet, hij blijft dan aan de gang. Compleet over z’n toeren om eigenlijk helemaal niets. Zelfs zijn mandarijntje(BLIJER KUN JE HEM ZELFS MET EEN KOEKJE NIET KRIJGEN) gooit hij door de kamer om hem dan vervolgens een half uurtje later gewoon weer vrolijk op te eten. Zijn muis(lievelingsknuffel) moet het ook behoorlijk ontgelden, die word boos de hele kamer doorgesmeten. Kleine dierenbeul. Maar ja weet dat het vanzelf weer overgaat. Lucht wel op om hier even je gal te spuwen. Is wel weer behoorlijk rot getimed. Eerst was Rens ziek, daarna midweekje weg was Marco ziek , daarna was ik jarig maar marco nog niet opgekanpt om te helpen(ook niet met de zooi van de vakantie) en nu is mama aan het eind van haar latijn en krijgen we nog fijn een sprongetje. Grrrrrrrr. Lang leve het moederschap. Ik hou ontzettend veel van die kleine schat hoor, maar het is ook wel eens behoorlijk vermoeiend zeg. maar dat zal voor jullie ook wel herkenbaar zijn. Ga nu maar is proberen de ravage in de kamer op te ruimen en schoon te maken voordat Rens weer wakker is.
groetjes Ramona