Grrrrrr luiers!

Even m’n frustratie kwijt over die rotluiers!!!

Al enkele ochtenden wordt mijn kleine man rond 5 uur wakker.
Ik probeerde hem met een speen weer in slaap te krijgen en dat lukte niet dus de kleine man er maar uit gehaald, en wat merk ik meneertje helemaal nat, luier niet heel vol, maar net of de luier niet goed heeft geabsorbeerd.
En dit nu al 4 ochtenden.

Alle handelingen gedaan pielemans recht naar beneden, maar nog steeds nat.
Grrr!

Ik had het toen met mijn dochter ook een tijdje! En ben toen overgegaan naar Dry nights… van Pampers was dat geloof ik!
Na een poosje weer de gewone geprobeerd, en toen was het weer goed!

Manderijn

Welke luiers heb je?
Misschien een keer een ander merk voor de nacht proberen?

Wij hebben al vanaf de geboorte pampers en echt nog nooit problemen mee gehad.
(Ja af en toe als ze enorme diarree had)
Maar vriendinnen van mij hebben juist wel problemen (doorlekken en langs lopen) met Pampers en zweren bijvoorbeeld bij de luiers van Aldi.

Wij hebben met de kleine maatjes pampers geen last gehad, maar vanaf maat 3 wel regelmatig. TOen zijn we bij onze zoon overgestapt op kruidvat merk en toen geen last meer. Onze dochter mag nu de restjes pampers opmaken en dan ga ik voor haar ook kruidvat merk kopen.

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Hier het zelfde probleem, we gebruiken nu pampers, maar zodra die op zijn ga ik misschien die van de kruidvat proberen, hoor ik goede verhalen over. Nu kan ik snachts om 5 uur dr uit voor een schone luier

Ik gebruikte bij mijn oudste altijd luiers van Pampers. Dan de dry night.
Dit beviel mij super!
Ik heb verschillende pogingen gedaan om over te stappen op kruidvat eigen merk. Maar elke keer lekte mijn meisje door. Mijn oudste heeft een smal kontje en dan zitten de kruidvat eigen merk luiers niet goed…vind ik. Dus voor haar pampers.

Daar in tegen gebruik in voor mijn kleine meisje wel kruidvat eigen merk. Deze heeft wat een breedere bouw. Dus de luiers zitten mooi.

Ik zweer ook bij de luiers van de Aldi. Merel heeft maat 6 en die hebben ze helaas niet van de Aldi en daarom heb ik voor haar Kruidvat. Maar ik vind ze wel dik en stug en vind de Aldi luiers veel fijner.

Groetjes Natasja

In het begin altijd pampers gebruikt en nooit problemen mee gehad. Als ze een keer was doorgelekt was dat het teken om naar een grotere maat over te gaan.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ik gebruik de luiers van het Kruidvat, die van Pampers zijn nog erger in mijn bevindingen.
Bij mijn dochter echter nooit echt problemen gehad met de luiers, maar de zoontjes daarentegen…
Die plassen gewoon anders, denk ik!!

Hey,
In het begin pampers new baby…Heel tevreden.
Getipt om kruidvat te gebruiken omdat ze heel goed zouden zijn…Alle poepbroeken en dan bedoel ik niet de dunne broeken lekten door. Ik heb halverwege het pak van kruidvat ze in de kast gelegd en gebruik weer pampers. Nooit problemen meer, gewone of dunne broeken. No problem met pampers nr 1,2, 3 en zie 4 met vertrouwen tegemoet…
liefs Annelies

Lilypie First Birthday tickers

haha wat een verschil he hoe luiers beleefd worden…
voor de oudste veel pampers,kruidvat en aldi gebruikt. Tot ze met pampers doorlekte. En aldi luiers gaat perfect. Loopt (eh… kruipt) ze nu al hele tijd in.

de jongste heeft nu pampers en aldi. maar die aldi vallen bij haar te ruim. Ze is veel smaller dan de oudste. Dus ik ga voor haar maar eens kruidvat gebruiken…

Ik heb altijd die van de c1000 eigen merk, maar nu hebben ze die veranderd, en zijn ze heeeeeeeeel dun… ook mijn kleine man word er sochtends vroeg van wakker (alles nat), Ik ga nu dus ook die van de Aldi proberen!

Liefs, Melanie

zo irritant die veranderingen steeds…
het is volgens mij echt een wedstrijdje geworden wie de dunste luier kan maken…

Maar ik gebruik aldi en kruitvat en bevallen beiden erg goed

Benthe ¡03-03-'11¡