Grrrrr

Wordt ik net weer opgebeld door mijn werkgever met de vraag of ik om 13.30uurtot 21.00uur kom werken terwijl ik vanavond van 17.00 tot21.00 zou werken. Ik heb daar een hekel aan omdat ik me daar helemaal niet op ingesteld had. Ik zou vanmiddag eigenlijk leuke dingen gaan ondernemen met dave en nina. Nu kan dat weer niet. Kon ook geen nee zeggen want ik ben zoeen flexkracht die ze in notime kunnen ontslaan. Eerst pikken ze me uren in en vervolgens gaan ze bellen of ik nu niet toch kan komen werken.grrrrr. Ben blij als ik een andere leuke baan vind waar ik wat meer zekerheden heb en vooraf weet waar ik aan toe ben. pfff moest het even kwijt. groetjes chantal

Chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 31 Oct 2008 12:34:48

Oh bjek! Vervelend inderdaad.

Groetekes, Sje

Ik herken het. Als ze mij bellen voor iets kan ik ook moeilijk nee zeggen.
Ik werk nu 32 uur en wordt nog geregeld gevraagd op het werk of ik voor iets aanspreekpunt wil zijn, tuurlijk zeg ik dan geen nee!!
Het betekent soms wel dat ik op mijn vrije dag voor een uurtje terug moet komen.

Het is dat ik mijn werk leuk vindt om te doen en het echt met plezier doe.
Maar ik kan me jouw frustratie goed begrijpen.

Wat voor een werk doe je?

groetjes, Liesbeth

Lilypie Vierde Ticker

Afspraken maken met klanten voor wanneer en hoelaat de koerier langs komt het pakketje wat ze besteld hebben thuis te bezorgen. (callcenter happy calls) Het is net productiewerk maar dan met je stem. Je verteld ieder gesprek hetzelfde. Moet soms uitkijken dat ik niet als een robot ga klinken. Het voordeel is ook dat ik geen vieze handen krijg. Ik ambieer het werk niet maar ben bezig met solliciteren voor andere baan. Ik doe dit werk puur financieel. Het voordeel is wel dat ik hier parttime werken kan in de uren die ik normaal gesproken zelf aangeef. Alleen als een collega uitvalt dan bellen ze me buiten de afgesproken dagen en uren. (wat regelmatig voorkomt) Maar ja nu achteraf ben ik toch blij dat ik gegaan ben afgelopen vrijdag. Voordat ik ging was ik ontzettend aan het balen maar toen ik eenmaal daar was ging het wel. groetjes chantal

Chantal

Hoi CHantal,

ik ken het gevoel vanbalen vooraf.
Ik had het toen ik nog 24 uur werkte, toen werd ik regelmatig gebeld voor inval. Tuurlijk zeg je dan geen nee, en je baalt, maar als je er eenmaal bent is het ook goed, het is gezellig.

Je hebt in ieder geval nu een baan, het is beter om vanuit een baan te solliciteren, dan vanuit thuis en wie weet komt er een binnenkort een leuke baan op je pad.
Je laat in ieder geval zien dat je flexibel bent, ondanks dat je mama bent.
Dat is overigens een heel groot pluspunt!!

groetjes, Liesbeth

Lilypie Vierde Ticker

Ja dat flexibel dat is waar. Maar ja er komt vast wel een baan op mijn pad die ik wel leuk vind. Nog effe doorzoeken.haha groetjes chantal

Chantal