Grrrrr kramp in kuiten

Even klagen, sorry.

Ik heb kramp in mijn kruiten 's avonds, nu de tweede avond, maar bij Danielle ook veel gehad, dus ik weet wat me te wachten staat en wordt er nu al niet goed van.
ik beweeg genoeg an afwisseld, drink volgens mij genoeg.
Iemand nog tips?

Groetjes Corina

Oehhhhhh… ik ken het… ik heb ook helaas geen tips voor je.
Ik heb het ook geregeld gehad n mn zwangerschappen.

Ik heb erg veel last van kramp n mn zij/schouderblad… en als iemand daar die spier niet terug duwt… verga ik van de pijn… brrrrrr

Liefs, Melanie

Ik heb het zeer zelden.
Wat ook zo nadelig is, dat je kuit helemaal beurs aanvoelt daarna he.
Ik heb vandaag ook een zere kuit rechts. Heb het vanacht ook gehad.
Heeft het ook niet met de doorstroming van bloed te maken?

Greetzz Cora

Ik heb het gelukkig niet met de zwangerschap, maar ik heb het wel eens gehad en het voelt echt vreselijk…
Wat bij mij het beste hielp was mijn kuiten heel hard aanspannen en je voet bij je tenen naar je toe trekken. Niet even maar een behoorlijk poosje en dan loslaten en dan nog eens doen. Tot de pijn minder word.
En verder gewoon een lekker warme douche of warm bad.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Het kan ook helpen om je benen wat hoger te leggen. Dus als je in bed ligt, een kussen eronder. Ik had er erg veel last van tijdens m’n bevalling… Was ook erg vervelend.

Groetjes Natasja

Ik heb even gegoogld.
En het klopt inderdaad een slechte bloedsomloop/magnesium te kort/Magnesium tekort.
Ik werd vanacht wakker op mijn rug en had toen hevige kramp. Nu las ik pas ergens dat als je op je rug ligt een slechte bloedsomloop creert voor je onderlichaam omdat je kind dit blokkeert.

Dus misschien een tip niet op je rug slapen.
Ik had een kennis die had dat ook heel heftig met name snachts. Zij deed een sjaal om middel met een tennisbal op haar rug onder de sjaal. Want zij had die kramp zo heftig dat ze het er haast niet uit kreeg. Zo had ze snachts geen kramp.
Misschien een beetje rare tip maar het hielp bij haar…

Greetzz Cora

stuk zeep onder aan je bed en magnesium supplement halen bij de etos

wel even doorgeven aan je vk

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

@ Kimmetje: En waar dient dan dat stuk zeep voor??

Greetzz Cora

Jaaaaa ik heb DE tip!! Ik heb het nl. ook heel erg. Mijn hele benen doen ontzettend zeer en wat hier heel goed helpt is Venadoron van Weleda. 's ochtends voor het opstaan en 's avonds voor het slapen insmeren (of laten ) benen even omhoog en de kramp is echt veel minder.
Succes!
groetjes,
Wendy