Grrr...waarom allemaal zo vér?

Hihi, niks ergs aan de hand hoor
Maarre…ik ben al dàgen op zoek op internet naar een tweedehands speeltoestel.
Een houten toren met glijbaan eraan vast en daarnaast dan het liefst nog 1 schommel.
Nou zie ik ze op Marktplaats dus weleens voorbij komen, maar allemaal zoooooo verrrrr!
Nu heb ik er weer eentje gezien (precies wat we zoeken) in Heerlen.
Da’s dik 2 uur rijden
Zucht, ik zal gewoon NOG meer geduld moeten hebben en hopen dat er ooooit eentje in de buurt is (nou ja, wil er wel een beetje voor rijden natuurlijk maar dik 2 uur heen en 2 uur terug is wel ver met een aanhanger)

Jullie hebben niks aan mijn berichtje maar moest het ff kwijt.
Was ff beetje gefrustreerd hahaha

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Haha ik herken het hoor, altijd als je wat wilt en het dan ook vind, is het aan de andere kant van het land

Succes met zoeken!

Groetjes Nathalie & Co

Hahahaha herken het hoor Bieb, ik ben op zoek naar isolatiemateriaal voor het plafond en dergelijke. Maar geduld is in deze zaak weer een schone ( of lonende ) zaak. Gewoon marktplaats en speurders of de vondts goed in de smiezen houden. Maar had je ook al bij de gamma ed gekeken inmiddels ? Of de interchalet wat ik zei ?

Ja, daar hadden we al gekeken Astrid, bij alle bouwmarkten en alle tuincentra zo ongeveer
En Marktplaats hou ik al een week in de gaten (zo’n 30x per dag ) maar ALS het al eens een speeltoestel bij ons in de buurt is, dan is het niet wat we willen.
Dan is het bijv. met zo’n verticale (mega stijle) trap.
Of veeeel te breed.

Maarre…we hebben gewoon gereageerd op die in Heerlen
Als die meneer met de prijs akkoord gaat dan zitten we incl. de benzinekosten en huur aanhangwagen ongeveer op de prijs die we in gedachten hadden.
Enne…het is zowiezo naast Valkenburg zag ik.
Dus dan maken we er maar een hele dag van (van die dag zijn we dan toch al zo’n 4,5 uur aan het reizen hihi)
O ja, enne…60 KM verderop woont ene Astrid

Yep, tussenstop Neer. Ik zag op marktplaats een leuke in Amsterdam maar ik heb je niet op msn.

Hey Bieb, ik zie er eentje in Heerlen die zowat dezelfde is als die ik in Amsterdam zag. Die was ook niet duur.

Heb m doorgemaild naar je Bieb.

Ik was niet echt bereikbaar inderdaad…geloof ik
Niet op msn (vergeten aan te melden) en telefonisch ook al niet (ik was boven met Kaya bezig )
Enne…ik heb je inmiddels teruggebeld maar je stond onder de douche

In ieder geval heb ik je mail ontvangen en er meteen op gereageerd, heb je 'm gehad?

Ik spreek je wel weer!