Grrr...stomme wasmachine!

Houd ie er mee op!
Gelukkig was het mijn laatste wasje voordat we morgen een midweekje weg gaan.
Maar toch…
De kogel lager is naar de maan (geloof ik, dat zei Peet tenminste).
Hij maakt een mega hard, oorverdovend lawaai als ie gaat centrifugeren (echt niet normaal).
Dus ik baaaaaaaal…!!! (jaja, ik weet het, er zijn véél ergere dingen, maar toch )

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 06 Mar 2005 16:04:06

Ja, we gaan naar center parcs inderdaad.
Naar Zandvoort.
Morgen rond half 1 vertrekken Steef en ik met mijn ouders en mijn tante (degene die jullie kennen van de meeting )
Dinsdagochtend komt Peet dan als het meezit na zijn werk.
Als het tegenzit kan hij pas woensdagochtend na zijn werk komen
Maar dat weten we morgen.
Mijn tante gaat dinsdagavond weer naar huis, want die moet woensdag weer werken.
En wij gaan dan donderdagavond na het eten weer naar huis.
Klinkt ingewikkeld, maar valt in praktijk wel mee

Stephan heeft er enorm veel zin in.
Hij heeft het er de hele dag al over (“wanneer gaan we naar centerparcs mam?” Morgen Steef. “Ow, en is het al morgen mam? Mam? Gaan we al naar centerparcs???” )
Hahahaha!
We hadden ook nog een cd-tje van Pepe-tv.
Da’s die show die daar gedaan wordt voor de kids en die ze daar ook elke dag op tv kunnen zien.
Vond ie al erg interessant om te horen

P.S.
Wat die wasmachine betreft: wij kopen nog ff geen nieuwe in principe.
Deze is een jaar of 8 oud/jong en we zoeken na deze midweek ff iemand die er verstand van heeft en het voor een leuk prijsje kan repareren.
Goedkoper dan een echte speciaalzaak bedoel ik

Gewijzigd door - Bieb op 06 Mar 2005 19:44:21

jeetje balen bieb,ja wij hebben toen ook maar een nieuwe gekocht de onze was 10 jaar oud toen pffffff zijn altijd van die uitgaves he…

en verder wens ik je een fijne midweek en geniet ervan

Bieb Laat je wasmachine lekker maar even staan (DOe je ook wel je neemt hem niet mee haha)
Eerst lekker genieten van jullie midweekje
Heel veel plezier

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

He vervelend de wasmachine stuk. Maar het kogellager. Zit dat in het huis van de centrifuse. Dan kun je nl een nieuwe centrifuse motor kopen en die kun je er gewoon in maken. Nou heb ik toevallig een handige man. Heb je niet iemand die er verstand van heeft of die ook nog tegen een leuke prijs kan repareren.
Wij hebben zo een paar keer een reparatie aan de machine gehad. En nog nooit een monteur voor laten komen. Dat ding doet het nog steeds. Maar ja dat is natuurlijk superhandig als je zo´n kundige man hebt.

Veel succes ermee. En tot na het weekje centerparks.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

hier worden de wasmachines ook meestal weer zelf in elkaar gesleuteld.
als het een kogellager is, kan je vaak nog wel wat “klungelen”, moet je wel een klungel hebben natuuurlijk, die dat ding erin klungelt.

bij ons was het laatst echt op, lekte de wasmachine trommel, net op de lagers.
dus dan deed ie ut 1 maand, en daarna begon de ellende van voor af aan.

wij hebben nu dus een nieuwe.

maar een lager hoeft niet heel desastreus te zijn, dat als troost

veel plezier met je vakantie!!!

mo

he prettige dagen bieb ,en de wasmachiene komt wel .die komen altijd op ongelegen momenten .

groetjes marielle mama van tanja

Nou wij hebben hier ook al heel wat gesleuteld aan wasmachines, maar je moet er wel handig in zijn en geduld hebben vaak. Eerst maar lekker effe weg en dan zie je wel weer toch ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ja, zijn inmiddels weer terug, maar we gaan morgen ff orienteren wat een nieuwe wasmachine ongeveer kost.
Als we deze laten maken (al zou het door een klusser zijn) dan zit je toch al gauw weer rond de 100 euro.
En hij is toch wel al 8 jaar oud…

Nee, ik heb nog ff geen tijd gehad om te kijken (druk hier)
Maar ik ga straks maar eens even kijken bij Kelko ofzo (da’s toch die “prijs-vergelijk-machine” of hoe je dat noemt )

JAAAAAA !!!
We hebben een wasmachine gevonden hoor!

En wat voor één
We wilden niet al teveel geld kwijt zijn, maar toch wel graag een goede wasmachine.
Dus zoeken op internet.

En wat blijkt: er stond een wasmachine te koop (meerdere van dit type uiteraard ) met het logo :
beste koop consumentenbond maart 2005 !!
Gaaf hè, hihi.
Ze hadden 12 wasmachines van 1400 toeren getest. In diverse prijsklassen (tot wel ruim 2000 euro)
En deze kwam er het béste uit!
Het is een Indesit WI 142 (1400 toeren)

Dus eh…mocht er nog iemand op zoek zijn naar een goede en betaalbare wasmachine…
Deze kost inclusief verzenden en naar zolder brengen 353 euro.

Ikke is weer blij

Gewijzigd door - Bieb op 18 Mar 2005 18:40:16

dat hoop ik ook heb hem net een jaar hahaha

maare hij is idd niet duur veel plezier ervast mee,zal me was mee brengen naar de meeting

zo he bieb dat is geen geld ,ihihihiahahaha ik heb ook een indesit was machiene en een koelkast en ik ben er te vrede mee .even afkloppen ihiihhihi

groetjes marielle mama van tanja