Sorry maar moet het even kwijt hoor…
Kennen jullie dat ook? Van die mensen die altijd roepen; Als je een keertje weg moet kan ik wel oppassen! En dan als puntje bij paaltje komt, en er moet opgepast worden, het af laten weten?
Nou ik heb dus zo’n schoonmoeder én zo’n moeder… pffff
En nu moet ik vanmiddag weg maar is er niemand die kan/wil oppassen. Lekker is dat!
Mijn schoonmoeder is weer eens druk met haar sociale activiteiten en mijn moeder, nja die is ‘druk’ met mijn zusje van 12 die niet alleen thuis kan zijn volgens haar (dwz ze heeft geen zin om op te passen)
En het is voor mij al een hele overwinning om de kleine weg te brengen naar mijn schoonmoeder, maar begin september ga ik weer aan het werk dus ik dacht mooie gelegenheid om te oefenen zeg maar (voor mij vooral haha)
Daarnaast voel ik me een soort van egoist als ik een keer weg moet dus ik zal ook echt niet gauw om oppas roepen…
Dus zit vanmiddag met een probleem… en dan te bedenken dat diezelfde mensen hebben gezegd dat ik meer voor mezelf moet doen. Beetje jammer.
Maar ja, ga maar eens aan het afbellen want de kleine meenemen wordt m niet denk ik. Maar ik baal wel zeg!
Liefs