Grrr smeerlappen

o echt zit me kapot te ergeren, denk je lekker te genieten in me tuintje maar dat gaat niet dankzij de buren, de hele middag zitten ze te boeren en andere smerige geluiden gemaakt te hebben, ondanks mijn pogingen tot hard zuchten of luid te zeggen eet smakelijk ze gaan gewoon door, dus ben ik noodgedwongen binnen gaan zitten

zal ik op de man af er iets van zeggen?? of moet ik het blijven negeren? straks zit ik de rest van de zomer naar die smeerlappen te luisteren

before you judge me, try hard to love me

Ik zou er wat van zeggen, wat je zegt moet je straks de hele zomer naar dat stelletje ranzige debielen zitten luisteren. Moeten je buren niet werken dan??

Groetjes,

Michèle

blijkbaar niet , heb net extra hard me glas op tafel gezet om te laten merken dat ik het zat ben , vooralsnog is het stil hahaha hoop dat het voldoende gewerkt heeft en anders zeg ik dr iets van , tis toch associaal of ben ik nou weer zo´n zeurpiet?

Nee hoor het is associaal. Het is totaal geen rekening houdend met je omgeving. Maar hopelijk hebben ze het nu begrepen

Groetjes,

Michèle

Van mij mogen m’n buren boeren en scheten laten wat ze willen, als ik het maar niet hoef te horen. Dus inderdaad; als je je ergert er gewoon wat van zeggen! En trouwens… Je laat je toch niet uit je tuin wegjagen met dit lekkere weer?!

Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010

Gatvar zeg. Het interesseert ze blijkbaar niets. Je kan er altijd iets van zeggen toch? Niet geschoten is altijd mis. En om dit nou de hele zomer te hebben, bah!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

de rest van de middag is het stil geweest maar dat komt omdat ze weg zijn gegaan hahaha mochten ze nog zo doorgaan zeg ik er wat van of laat mijn man zulke geluiden maken als zij aan het eten zijn hahaha koekie van eigen deeg hahaah nee hoor gekheid

ja sorry maar dan komt de kwade inge weer naar boven… ik zou serieus… zonder blikken of blozen mijn vuilcontrainer over hun schutting hebben gemieterd met de opmerking: zo nou is de ranzigheid compleet bij jullie.
pleur op zeg… ja sorry ik vind dat echt niet kunnen en dan ben ik maar even een devil… als het daar op aan komt ga ik bijna over mijn nek. 1 keer oke maar ik hoef dat ook niet constant bij mijn buren te horen. yek

wahahahahaha inge lachuhh maar dat zou ik nooit doen hahaha wie weet hoe lang ik nog naast die mensen moet wonen hahaha

Hmm is we leen idee inge

Groetjes,

Michèle

@Mamavan3jongens: ja je kunt het ook omdraaien, zij moeten ook nog langs JULLIE wonen, en als je om de haverklap je rotzooi daar leegt. haha. hoef je ook niet je zooi op te sparen of een extra kliko te betalen loll!

@Michele: tja ik ben als het daarover gaat niet moeilijk. buren of niet. gewoon gedragen en is dat onmogelijk dan kan ik mij ook van mijn onmogelijke kanten laten zien. daar vragen ze toch om?

Ik ben echt geen heilige hoor, maar misschien toch een idee om het eerst even vriendelijk te vragen, voordat je gelijk een burenruzie moet starten.

Tenminste als dit de enige last is die je van ze hebt. Snap dat het moeilijker wordt als de verstandhouding niet zo goed is.

Oh fijn hè die buren… ik heb ook af en toe last van dat beboer en andere dingen…
Nu kunnen wij wel goed met ze opschieten, en gister stond de NL muziek (geheime zender) erg hard aan, ik kon Chris niet eens verstaan… en Noah lag in bed (aan de achterkant), dus Chris heeft ook gevraagt of de muziek iets zachter kon…

Aan de andere kant naast ons hebben wij ons gister avond om half 10 ook lopen ergeren… dat rot kind was weer eens aan t gillen, schreeuwen, janken etc…
En hieraan erger ik me al ruim 3jaar… Oktober 4jaar…
Elke dag… de gehele dag! Beterwonen doet er geen flikker aan, en de wijkagent evenmin.
Ik was het gister zooooooo zat, dat ik bijna de voordeur uit wou lopen om er NU eens wat van te zeggen, maar toen hield het op.
Jammer…

ik zou er als ik jou was, gewoon wat van zeggen… Of het niet iets zachter kan!

Liefs, Melanie

ja goed maar ze heeft toch al duidelijk laten merken dat ze niet op die ranzigheid zit te wachten? als het zo’n aso’s zijn lachen ze dr dadelijk kei hard in dr gezicht uit nou daar zit je ook niet op te wachten.
smeerlappen bah bah…

Ik kan niet echt uit het verhaal van mama van 3 jongens opmaken dat ze het al normaal heeft gevraagd Dus dat kan je altijd eerst proberen inderdaad.

@Inge: Whahahahaha ik moest echt zo keihard lachen om jou, gek wijf!

Wij hebben gelukkig superburen aan beide kanten!! Zouden we dat niet hebben en na vriendelijk vragen ook niet willen veranderen, sorry hoor maar dan zijn wij pleite!! Ik ga echt geen 3/4 jaar naast verschrikkelijke buren wonen. En je kan van alles en nog wat terug gaan doen, maar je hebt er uiteindelijk alleen jezelf mee.
Ik vind goede buren heel erg belangrijk en als de buren niet bevallen dan zijn we zo weer weg.
Voordat we definitief beslissen of we ergens gaan wonen kijken we altijd wat voor mensen er naast wonen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Haha nou ja kijk wij wonen in een huurhuis dus dat scheelt enorm!
En hier wonen aan beide kanten oude mensen naast ons Die doen niet snel rare dingen
Tuurlijk vallen er dingen uit te praten en op te lossen, daarom zei ik ook als er niks mee te beginnen is, dan zou ik vertrekken
En met een huurhuis kan dat makkelijk
Maar je kan inderdaad ook aan de buurt zelf zien hoe de mensen ongeveer zijn. Wij wonen in een hele fijne buurt met alleen maar leuke en gezellige mensen. Niemand die heel laat nog keihard muziek draait, geen onbeschofte mensen hier. Wij hebben het dik voor mekaar

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

vooralsnog is het verder rustig gebleven dus denk dat de boodschap nu wel duidelijk is hahaha hoef dus niet met vuilnis te gaan gooien hihi

sinds wij hier wonen (5 jaar) hebben we al 4 verschillende buren gehad, meestal zijn het mensen die wachten tot hun koop huis klaar is om in te trekken of op dit moment gebouwd word, dus het blijft dan altijd de vraag wie er komt wonen,

wij zijn in ons leven al zo vaak verhuisd dat we nu eindelijk een plekje hebben gevonden waar we willlen blijven wonen tot we genoeg geld hebben om te emigreren.

maar goed de smerige geluiden zijn momenteel gestopt maar mochten ze weer beginnen zal ik ze er eerst maar direct op de man aan spreken voordat ik met afval ga smijten haha

@ Mamma van 3 jongens zijn het alloch- of autochtonen?? Want bij allochtonen heb ik gemerkt dat sommige prima mee te praten is en andere totaal niet en moet je inderdaad de vuilnisbak pakken en autochtonen zijn ascociaal of niet maar zijn ze het wel is er echt geen land met ze te bezeilen.

Groetjes,

Michèle

nee het zijn op en top hollanders hahaha
ai das geen goed vooruitzicht dan hahaha

Nope dat kan of zijn dat ze zeggen sorry wijfie gaat ie meer gebeuren terwijl hij ranzig aan zijn buik dan wel derriere staat te krabbelen of je hoort tijdens dezelfde bezigheden joh rot op waar bemoei je je mee en krijgt er nog een vette bierboer achteraan.

Groetjes,

Michèle