Grove motoriek

Hallo allemaal

Laast werd ik op de peuterspeelzaal door de leidster aangesproken dat ze een fysiotherapeut naar Bas wilde laten kijken en dan naar zijn grove motoriek.Hij stond met het klimmen vaker bij andere kindjes op de vingers. Hij is soms lomp en raast gewoon door, onbesuisd. Hij klimt gewoon en fiets en gaat op de skelter gooit met een bal en voetbald. Hij doet alles maar is soms gewoon een beetje lomp. Wie heeft hier ook ervaring mee. Ze zei ook dat het komt omdat hij nog zo jong is en dat het vanzelf overgaat.

Groetjes Lean

Gewijzigd door - Lean op 22 Aug 2008 21:17:12

Hoe oud is Bas?
Ik vind de reden die ze opgeeft wel een beetje raar… en als het vanzelf overgaat. waarom dan een fysio? Maar het kan natuurlijk nooit kwaad.
Ik heb er verder geen ervaring mee, maar weet wel het een en ander van motoriek. Alleen dan bij kleuter (ben juf)!
Ik zou die fysio er gewoon naar laten kijken als die leidster dat nodig vindt, wellicht komt er iets uit waarom hij zo lomp is. Luca is/ was dat ook. Hij struikelde vooral over alles. Dit wordt ietsje minder nu, dus dat komt wel goed denk ik. Succes!

Lilypie 4th Birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hallo

Bas is nu 2 en half, maar ze hebben het vorig jaar ook al eens gezegd en dan een andere leidster. IK heb zelf zoiets van ik zie wel laat die fysio maar kijken. Ik heb zelf het idee dat het wel overgaat, maar ja elke moeder gaat zich dan toch wel een beetje zorgen maken als andere en dan bedoel ik mensen die het vaker mee maken, het zeggen.Bedankt voor je reactie.

Groetjes Lean

Hoi,