Stomme vraag misschien, mag ik stel 'm toch maar. Eva wil dus geen echt fruit nog he, stukjes pakt ze op en gooit ze weg. Zou het kunnen dat ze moet wennen aan de structuur? Nu zag ik, nu we aan het verhuizen zijn, dat wij hier nog een staafmixer hebben. Ik heb er geen handleiding meer van. Ik neem aan dat ik daar naast zacht fruit, ook best een appel in kan gooien toch? Gebruiken jullie ook zo’n ding om een fruithap te maken? Ik wil wel dat ze wat moet kauwen, want anders blijft ze zo’n baby en ze heeft tandjes genoeg. Ik weet dus eigenlijk niet hoe/met welk apparaat ik een fruithap kan maken voor een dreumes van 16 maanden. Ik zoek dus eigenlijk iets waarmee ik een grove hap met stukjes kan maken zeg maar…En hoe klein zijn die stukjes dan? Of kan ik beter doorzetten met echte stukjes appel, gesneden met een mes, die ze zelf kan pakken? Maar ja…dat werkt dus niet…Pfff…onsamenhangend stukje geworden…en dat voor een communicatieadviseur die altijd dui-de-lijk en hel-der moet kunnen communiceren!
Maar jullie snappen 'm denk ik wel he?
Groetjes Rainbow, trotse mama
Gewijzigd door - Rainbow op 08 Jan 2010 22:21:15