Groter vallende merkjes

Welke kledingmerkjes vallen wat groter uit? Ik kocht voor Eva graag Noppies en Mexx, maar dat valt nogal klein. Max is groter dan Eva en ik vind de kleding altijd maar net aan zitten. Hij heeft nu 62 en sommige merkjes vallen goed (bv Baby Blue van Ter Stal en Lief), andere zijn snel te kort (Noppies, Mexx). Max heeft vooral erg lange armen en dan heeft hij snel dat de mouwen te kort zijn. Broekjes kan hij in 62 makkelijk aan, maar shirts zijn vaak te kort dus…Welke merkjes vallen wat ruimer, hebben wat langere mouwen? Hoe valt bv Prenatal qua maat? Te kort staat zo armoedig!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ik vind de kleding van H&M altijd groter vallen.

Groetjes,
Sandra

Bij prenatal is het verschillend
Want ik heb 2 setjes van 56 die lijken wel 62 zo groot
En een thirtje van maat 85 die draag mijn kleine meid nog steeds in bed terwijl ze wel maat 104/110 draagt altijd
Maar heb ook weleens 1 gehad die ietsje kleiner uit viel
Iedergeval bij de zeeman vallen ze erg klein uit ook weleens uit geprobeerd
H&M zijn best ook wel te doen ja

Jaja ik test wat uit ik vind het heel leuk om kleertjes te kopen.

Groetjes

H&M inderdaad en kleding van de C&A. En anders een goed passend kledingstuk meenemen naar de winkel?
Succes!
Groetjes Nancy

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

H&M valt groot inderdaad.
Maar C&A vindt ik erg klein vallen!
Zeker de mouwen in omvang, die snel strak, en het lijfje is ook snel strak (en volgens mij is Seth niet heel erg propperig Hij heeft nu 2 dingen van dei C&A, maat 98 en`104, terwijl hij normaal 92 heeft.

Liefs, Anne

Hoi rainbow, retour valt qua lengte en arm lengte altijd langer uit. Is met de spijkerbroekjes ook altijd.

Gr Patries

@lalala: Dan toch ook verschil bij C&A. Mijn dochter draagt in principe 92, maar van C&A juist 86 (en het valt nog ruim zelfs!)! (misschien verschil jongen / meisjes kleding??)

Lilypie Pregnancy tickers

Julian is ook zo’n grote beer. Ik vind Friends van V&D ruim vallen. Maar hier vaak dus prima.

h&m valt echt groot. C&A valt heel klein vind ik. Ik heb laatst 2 truitjes bi de wehkamp besteld maat 80 en die passen al niet meer, terwijl hij van h&m nog truitjes maat 74 aanheeft. Esprit valt ook groter. en just small ook. Hij heeft 2 broeken maat 80 en die kan hij volgens mij nog lang niet aan!

22-12-2009 colin geboren

Levi droeg (om deze reden) al heel snel boven maat 68. Gewoon omdat hij zo’n bolle buik had en het er dus beetje armoedig uit zag. Eigenlijk heet hij 62 maar heel minimaal gedragen…

Hahaha, genoeg ’ beer-mamas’ hier! Max is er dus ook eentje en ow, die korte mouwen van zijn shirts…bah. Ik heb inderdaad iets van Friends gekregen van V&D en dat ziet er wat groter uit. Fijn! En jullie noemen inderdaad winkels waarvan ik denk: ‘Oh ja, dat valt wat groter!’ Dank je! Lief valt ook groter uit. Max zit nu in 62, maar qua bovenmaat ook niet heel erg lang denk ik. Hij is net in het ziekenhuis gemeten en gewogen en hij was 62 nog wat en 6,4 kilo! TOINK! Maar een mannetje mag best lekker een beertje zijn vind ik, alleen is het dan wel moeilijker om vooruit te kopen en setjes is ook wat moeilijker! Eva liep altijd gelijk met wat de maten in de winkel zeggen, dus bij Noppies bv 74 met 9 maanden en 80 met een jaar…,.Bij Max gaat dat echt niet op!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

ik vind lief juist heel wisselend vallen. De kleine maat jes vilen idd wat groter maar Rens draagt nu maat 104 van lief terwijl hij echt nog 92 heeft.

groetjes Ramona

quote:
H&M valt groot inderdaad. Maar C&A vindt ik erg klein vallen! Zeker de mouwen in omvang, die snel strak, en het lijfje is ook snel strak (en volgens mij is Seth niet heel erg propperig Hij heeft nu 2 dingen van dei C&A, maat 98 en`104, terwijl hij normaal 92 heeft.

Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/N69Cp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

C&A vind ik idd ook heel klein vallen. Moet zeggen dat ik er in het begin niet zo’n last van had. Maar nu we in de grotere maten komen heeft hij een maat groter van C&A dan dat hij daadwerkelijk heeft.

Groetjes,
Sandra

C&A valt erg klein voor de jongenskleding,

Mika heeft normaal maat 122/128 en van de c&a heeft hij maat 134/140.

Zeeman valt ook best lang,
h&m valt ook klein en smal,daar heeft Mika helaas nooit ingepast met zijn speklichaampje en zijn lengte.

Esprit baby valt ook lang.

veel suc6

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Hier een jochie van bijna 5 maanden en 7.5 kilo! Ook TOINK!
Haha, ik vind het nadeel van die babyshirtjes dat de armpjes vaak te lang zijn, en het lijfje zo kort.
Mijn zoontje heeft dus de shirten in 68, en ik haal veel bij Jensen, voor baby meisjes heb je dan het Bakkaboe merk, en voor jongens Just Small, ook shirten van de Hema vallen goed!
Broeken heb ik nog altijd in 62, maar voor het gemak tegenwoordig vaak een soort van pyama broekje aan, want die spijkerbroekjes krijg ik niet meer om zijn billen

Haha ik lees het nog eens, en misschien hebben die shirten wel niet een rare vorm, maar is mijn ventje te lang? 65 centimeter!

Bij Noah valt H&M altijd goed behalve de broeken, die zijn altijd te lang.
Hij heeft van shirt maat 104 en broek 92
Als ik bij de H&M broeken haal, kan ik beter maatje 86 halen… dan weet ik zeker dat het lekker zit.

Liefs, Melanie

hoi

weet niet waar je ookal weer precies woont maar wij hier brabnt hebben jola mode. Deze hebben een paar eigen merken en bij de meiden valt de kleding langer. vooral de shirts kan mijn dochter maat 116/122 nog makkelijk aan terwijl ik bij de ca bijv al zeker 122/128. 128 moet kiezen en nemen.

weet njet hoe de jongens kleding valt maar ga uit dat die het zelfde patroon volgen.

groetjes

lon106