Heb vorige keer bij de schoenwinkel gezien dat onze verkoper de binnenzooltjes uit het schoentje van Julian haalde om te kijken waar zijn teenafdruk stond. Ik vraag me nog steeds af waarom ik daar niet zelf op was gekomen! Nu haal ik geregeld het zooltje even uit zijn schoenen om te kijken waar de afdruk staat. Echt ideaal.
Grote voeten, rare tenen.... bij de AP geweest
Ik ga morgen even langs de apotheek met haar en als die niet kunnen helpen dan maak ik een afspraak met de ha.
Enne dat van die zooltjes eruit halen is ook een goed idee.
Groetjes,
Michèle
ja je hebt bij sommige schoenen een speciaal zooltje idd, waar een “vorm” van een voet op staat, of iets dergelijks. die kun je er idd uithalen en dan kijken of haar grote teen buiten die lijn valt.
maargoed, het zou zomaar kunnen dat dr voet ineens veel meer is gegroeid (weet jij veel) en dan is dat metertje ook handig.
ik ben m kwijt trouwens ofja kwijt. rico was er mee aan het sjoelen gegaan dus dat ding had hij onder de kast gekeilt
Ha ha ha leuk he die kinderen Ik moet eens kijken of zij ook van die zooltjes heeft dan.
Groetjes,
Michèle
Bij rico zitten die in zijn adidas schoentjes… ik DENK dat het voornamelijk bij sportmerk is maar dat weet ik niet zeker.
ook dat ga ik voor je navragen doe ik morgen oke?
ja is goed inge, Ik ga straks eerst naar de apo voor der teentjes. Kijk wat die zeggen en anders de ha volgende week.
Groetjes,
Michèle
Ik heb vanmorgen morgan der tenen geshowd bij de apotheek, waarschijnlijk is het nagel op nagel op nagel, maar om een kalknagel even uit te sluiten is me aangeraden om even een afspraak met de ha te maken, dus dat gaan we maandagochtend maar even doen.
Groetjes,
Michèle
Ik ga maandag bellen dus met een beetje maal kan pappa die dag en anders de dag erna. Als het trouwens wel een ophoping is dan zeiden ze bij de apo dat ik maar moest gaan veilen.
Groetjes,
Michèle
aah goedzo
ja veilen kan idd ook, moest ik bij die het verpleegtehuis ook doen bij mensen waarvan de kalknagel niet meer te helpen was
Heeee en wat zie ik? Morgan’s foto, met zonnebril??!!
even offtopic: ik heb een bandana, soort blauwgroen met een print erop, en zn zonnebril gaat ook steeds beter.
alleen soms is hij het beide even zat en trekt hij het af…maargoed kleinigheidje blijf je houden. die riem heb ik nog steeds niet haha, kijk volgende week hier even op de markt
@ Inge dit is een nieuwe inge. Een met een soort ed hardy print op de zijkant. Wel met UV bescherming. Ze vind hem bij de bristol tussen de crocs en ze wilde hem niet meer af. Dus ze heeft een nieuwe. Die andere is toch maar tot 2 jaar dus
Groetjes,
Michèle
Ja ze speelt er ook meer mee dan echt continue dragen maar dat geeft niet hij kan nog even mee zeg maar. Kijk maar op me hyves daar staan meer foto’s.
Groetjes,
Michèle
Ik ga ook even kijken op Hyves! Eva wil ook steeds mijn MEGAGROTE zonnebril op. Die zet ze dan op haar hoofd, zoals ik dat soms ook doe en dan zegt ze: ‘KAIK!’ Hippe vogel!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ha ha ha loopt ze ook al met je schoenen?? Das hier nu helemaal je van het zeg maar.
Groetjes,
Michèle
Ze zegt wel vaak: ‘uitttt’ en dan wil ze dat ik mijn slippers uit doe. Maar die wil ze dan alleen maar vasthouden. Haha. Papa’s sneakers wil ze nog weleens aandoen! Ik zag dat Morgan ook jouw schoenen aan had, je sneakers volgens mij ook! Lachen! En Eva wil mijn haarklemmen in enzo. Of van die banden van elastiek. Gesproken over haar trouwens…ik heb bij twee ETOS-winkels naar die eigen merk elastiekjes gekeken he, voor staartjes en ze hebben ze niet. Alleen van Zenner? Dus misschien heeft die ene mama zich toch vergist en zijn ze toch van Zenner?
Oh ja mijn schoenen zijn helemaal hot enne elastieken en zo wil ze in mijn haar doen. Hoewel ze laatst wel op het kdv om staartjes in der haar gevraagd had.
Hmm ja je zou het bijna denken van wel.
Groetjes,
Michèle
Dion is nu 14 maanden en we waren vorige week bij het CB en hij heeft ook rare nageltjes op zijn grote tenen al vanaf zijn geboorte en ik dacht dat het nu een beetje was ingegroeid en heb de dokter er even naar laten kijken.
Zij vertelde dat ze het heel veel ziet bij die kleintjes en dat het vanzelf goed komt, het duurt wel een hele poos.
Zijn nageltjes lijken heel dun en krullen/groeien helemaal omhoog.
Regelmatig knipen en dan even bij vijlen, recht afknippen en niet rond ander kunnen de zijkantjes ingroeien en af en toe wat vette creme of olie op het nageltje smeren voor het slapen gaan.
Fijn Dion & Mama, dat je het even gevraagd hebt. Eva heeft dus ook dat soort nageltjes. Ik dacht dat het gewoon bij haar hoorde, maar het is dus bijna ‘normaal’? Dan wacht ik tot ze straks ook mooiere nageltjes heeft! Ze zijn nu ook heel dun en broos en groeien ook nog niet zo mooi. Terwijl ze bijna 2 is! Maar we wachten af!