Grote verandering voor mijn kleine lieve boef!

Na ruim 2,5 jaar elke dag thuis te zijn geweest met mama, gaat deze kleine boef morgen wennen voor het eerst op het KDV!
Ik vind het zelf behoorlijk spannend, maar ik denk dat hij het helemaal super gaat vinden en zonder problemen heen zal gaan!
Zo kan ik me lekker richten op werk ( zoeken ) en is het een goede stap voor hem om met andere kinderen te leren omgaan en natuurlijk voor zijn ontwikkeling.
Ik denk dat hij, zoveel gaat groeien in zijn doen en laten als hij daar heen zal gaan voor 3 dagen in de week …
Ben super benieuwd!!!

Natuurlijk kan ik het niet laten hier even een filmpje van hem te plaatsen … http://www.youtube.com/watch?v=LznPqndTMp0&feature=youtu.be

Dit heb ik hem aangeleerd van Nick en Simon af bij the voice kids

Slaaplekker allemaal!

Nathanael is van 10-06-09

Wat spannend! Ik ben benieuwd. Wel een goede stap inderdaad, een beetje sociaal contact is niet verkeerd En jij succes met werk zoeken!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hihi grappig filmpje!
Ben heel benieuwd wat Nathanael van het KDV vind!
Jasper vind het geweldig, maar gaat al wel vanaf babytijd…
maar idd hij leert er ontzettend veel!

Succes en ook met het vinden van werk natuurlijk,
Groetjes Carolien.

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Nou de wenochtend is geweest en 1x raden … meneer vond het helemaal geweldig!!! Hij wilde zelfs niet meer weg haha!
De dagleidster zei ook dat het net leek alsof hij er altijd al was, zo goed ging het dus natuurlijk een groot compliment voor mn boefje!
Had ook eigenlijk bijna niet anders verwacht, want hij past zich heel gauw aan, absoluut nooit eenkennig geweest, en houd wel van andere mensen/kinderen om zich heen
Morgen een hele dag, ben benieuwd!

Thanks allemaal Heb alweer wat sollicitaties de deur uit!

Goed zeg!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hahaha! Geweldig filmpje! Hij kan zo de jury in…

Spannend hoor voor jullie, ik ben benieuwd hoe het gegaan is!

Nou de hele dag op het kdv is ook goed gegaan!!
Alleen wilde hij niet slapen 'smiddags maar misschien komt dat ook wel over een poosje …
Ben iedergeval blij dat het goed is gegaan, en dat hij zich gewoon goed gedraagd en makkelijk aanpast Dan breng ik hem iedergeval met een gerust hart heen.