Grote meid

ik was met tanja in de gamma zeg ze in ene mama tanja heeft gepoept ja lekker ,ik gevraagt daar naar een wc .komen we op de wc heeft ze gelukkig nog niet in der broek gedaan .dus gauw op de wc .want ze wou vanmorgen geen luier meer aan .dus ze is mama super grote meid

groetjes marielle trotse mama van tanja

ja ik ben ook super trots ,vindt het heel knap dat ze er toch aan dacht

nou hartikke goed!! kan me heel goed voorstellen dat je super trots bent!! en tanja natuurlijk ook!

maureenmaureen

armanda tanja wordt in oktober 3 jaar ja tanja was een tijdje terug ook zindelijk maar ze was ook weer terug gevallen in de luiers .maar na gisteren en vandaag gaat het weer super ,ze geeft het ook weer van zelf aan .vanavond was de kapster bij ons en toen zei ze ook mama moet poepen was een plasje hihihihihihihi

Wat is ze dan lekker snel zeg!
Goed hoor!
Stephan wordt volgende week 3 jaar maar heeft er nog geen zin in om zindelijk te worden. Heel af en toe wil hij wel heel interessant op de wc zitten, net als wij.
Maar dat is het dan wel.
O ja, en laatst op vakantie liep hij in zijn zwembroekje en toen zei hij: ooooh, moet poepen! Maar toen bleek het plassen te zijn. Deed hij niet op de wc overigens
Nou eh…het komt wel hoor!
Ik maak me niet meer zo gauw zorgen tegenwoordig over dit soort dingen, haha!
Het is tot nu toe altijd goed gekomen!

Liefs, mamma van Stephan

wel ja bieb het komt van zelf wel .het gaat nog steeds goed over dag me meisie wordt echt groot

zelfs vandaag op de kinderdag verblijf is het goed gegaan super trots ben ik

zelfs vandaag op de kinderdag verblijf is het goed gegaan super trots ben ik

Zoooooo trots dat ze het berichtje twee keer plaatst, hahaha!!!
(je hebt gelijk hoor!!)

Groetjes, mamma van Stephan

sorry ik zie het nu pas foutje bedankt hihihihihihihihih

groetjes marielle