Grote eter

quote:
He Murielisblij probeer eens courgette. Daar is ons moppie gek op. Ze was eerst gek op worteltjes en nog steeds wel maar courgette is wel heeeel lekker Gewoon stomen en pureren. Is lekker zoet nl. Ben benieuwd! groetjes, Wendy

Gewijzigd door - moppiesmama op 07 Jun 2010 20:55:00

Bedankt voor de tip. Ga ik eens proberen. We hebben gister een beetje liga door de boontjes gedaan en toen heeft ze een heel ijsblokje op gegeten. Maar weet niet of het wel verstandig is om dat te doen.

Heey Map84,

ik ga het proberen!

Heel erg bedankt he! super.

Léony

He Murielisblij,

Volgens mij kan het geen kwaad hoor, men doet het ook met fruit en zo leert ze toch de smaak van spercibonen kennen. Hier waren spercibonen niet echt favo. Vooral Courgette, wortels en broccoli zijn hier favoriet. Weet je wat ik mij nog bedacht, je geeft de fruithap altijd koud he? Misschien kun je de groentehap ook eens koud geven? Misschien vindt ze het dan wel lekker?
groetjes,
Wendy

Gewijzigd door - moppiesmama op 08 Jun 2010 10:46:22

de mijne lustte ook geen sperzieboontjes. toen 2 weken niet gegeven. toen ik het na 2 weken weer ging proberen toen ging het er zo in zo doe ik het met alles wat hij niet lust. gewoon even pauze in lassen en het liefst een week of 2 weken en daarna opnieuw proberen.

Lilypie First Birthday tickers

@map84: Thanks voor je compliment over de naam Reza… Tis een bestaande (jongens)naam maar voor ons is het een afleiding van Thereza (mijn grootmoeder).

Enne die grote baby’s is leuk alleen is die babytijd zo snel voorbij, zeker als je bij de Prenatal doorverwezen wordt naar de PEUTERafdeling voor kleertjes!

x

Lilypie First Birthday tickers