Grote ergernis!

Ik koop mijn kleding vaak in zaken als Only, Vero Moda, H&M e.d.
Opvallend is dat er snel gaatjes in mijn shirtjes komen!!
Zitten altijd ter hoogte van mijn riem en meestal 2 gaatjes!
Zo stom vind ik dat. Heb al mn riemen al gecontroleerd, maar zitten geen scherpe puntjes aan. Tenminste, dat lijkt zo!
Hebben jullie dat ook wel eens?
Bij andere merken kleding is het niet het geval.
Stom hè!

Groetjes!

hier ook hetzelfde!!! wel van merkloos kleding dus ik dacht dat het daar aan lag maar dat hoeft dus niet perse, maar ook geen idee waar dat door komt want ik draag niet eens dagelijks een riem!

before you judge me, try hard to love me

Roken jullie? Door as kunnen er snel van dat soort gaatjes in dunnere stoffen komen.

En anders misschien slijtage door de broekband? Moet eerlijk zeggen dat Only, Vero Moda en H&M ook wel mijn zaken zijn en ik er bijna geen last van heb. Behalve de organic cotton van H&M dat is echt heel kwestbare stof. Maar wel fijne shirtjes…

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Ik heb bij H&M gewerkt en ik weet dat dat het punt is waar het alarm vastgezet wordt. De gaatjes worden gemaakt door de scherpe punt van de pin die het alarm vastgoud zeg maar. Ik zelf probeerde het altijd in de naad te doen omdat die wat dikker is en dan zie je niet zo snel een gaatje maar merendeel van het personeel denk daar niet aan.

Groetjes,

Michèle

Ik rook niet, dus kan geen as zijn…

Maar Michèle, bij mij zitten de gaatjes bij de sluiting van mn riem zeg maar, dus niet aan de zijkant.
Tis echt zonde van de vele shirts!!
‘Goedkoop’ = dan al gauw duurkoop!

Hm vaag dat zou niet moeten inderdaad. Probeer er eens op te letten waar de labels zitten of waar de tagkaartjes zitten, misschien scheelt dit??

Groetjes,

Michèle