Pfff, ik ben nu 18 weken en opeens is mijn buik helemaal de lucht in geschoten. Kon ik vorige week nog mijn gewone jas aan, nu zit 'ie erg strak bij de buik! Ik verbaas me erover hoe hard het deze keer gaat! Ik zie er nu uit als met +/- 25 weken bij Eva. Hoe ver kan die buik groeien? Ik bedoel, als ik nu al zo ben, hoe zie ik er dan met 40 weken uit? Bij Eva was ik al zo dik! Ik zat gisteren in vergadering en voelde opeens ons kindje bewegen! Dat gevoel herkende ik meteen! Ik gniffelde in mezelf en praatte toen weer verder. Zo leuk! Door de drukte op het werk en met het huis, vergeet ik soms dat ik zwanger ben. Maar nu herinneren die buik en dat gefriemel van binnen me daaraan! Echt van die plopjes en laatst in bad zag ik mijn buik golven! Ik zit nu weer volop in de positiekleding en snap nu weer waarom ik me twee jaar terug niet lekker in die kleren voelde: ze staan gewoon niet leuk. Ik heb mooie dingen, nog van Eva, maar het staat toch anders dan je eigen kleding. Maar het moet! Maar nog even terug naar die buik: soms ben ik bang dat ik echt zo dik word, dat die buik als het ware niet meer mee kan veren! Helpt smeren dan?
Oh ja, de eerste opmerkingen komen alweer hoor. Ik dacht al: waar blijven ze? ‘Hé dikke!’, ‘Wat een pens!’ (hoezo onvriendelijk?) en meer van dat soort dingen. Deze keer kan het me geen moer schelen, laat ze maar lekker! Al begrijp ik niet zo waarom mensen zo tegen je praten, je kunt toch ook iets leuks zeggen? Maar goed, de komende weken kunnen ze de strandbrigade gaan waarschuwen, want zeerog Rainbow komt eraan! Op 10 mei hebben we de 20 weken echo. Ik ben zooo benieuwd! Als alles maar goed is, dat is het belangrijkst! Ik denk dat het een meisje is trouwens…Een soort Eva 2. Als papa aan mijn buik voelt, zwemt ze namelijk ook gauw weg, net als haar zus!
Groetjes Rainbow, trotse mama
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://bd.lilypie.com/dLrhp1.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - Rainbow op 27 Apr 2010 23:19:15
Gewijzigd door - Rainbow op 27 Apr 2010 23:19:50