Groot hoofd/alzheimer

Even pissed hoor…

Was ik vanmorgen op het cb en daar werd meneer zijn hoofdje natuurlijk ook gemeten. Alleen ging het niet zo soepel omdat hij zakte en dus over het neusje kwam. Dus ik zeg ho even wachten … anders is het hoofd nog groter dan het al is (he waarom moest mama dit nu zeggen … Maar goed zij ging er dus op in. En ik zeg het voordeel van groot hoofd is dat men dan minder kans op alzheimer heeft… (dit is pas bewezen maar of het waar is…). Toch ging die dame mij even vertellen dat ze dan niet wist wat ze zou moeten kiezen!! Ze dacht tot wel dat alzheimer ook zijn charmes had/heeft… Nou denk niet dat die dame weet wat alzheimer is en wat dit voor fam betekend!? Was even helemaal onthutst… wat een opmerking … sorry maar vind het afschuwelijk … !!

Ik heb dan liever een GROOT HOOFD!!!

Zo dat is eruit

Pff… wat een belachelijke opmerking van dat mens…!

Kan er niets anders van maken, is gewoon raar dat ze dat zei.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

1 woord…belachelijk.
Dat is iemand die zeer zeker niet weet waar ze het over heeft, bah.

Gr Patries

Mijn mond valt open, Alzheimer zijn charmes. Bizar wat een opmerking!!!
Ze weet volgens mijn niet wacht ze zegt zou je denken, …

Greetzz Cora

Alzheimer zn charmes??? Ze zal wel niet geweten hebben wat het is ofzo, wat een domme opmerking zeg!

Joh, het schijnt dat Rutte vroeger ook een groot hoofd had (ik zie het niet, maar ja misschien vroeger…) en die heeft het toch tot minister president geschopt.

Je hebt twee prachjtjongens en niet iedereen is hetzelfde. Gelukkig maar!

Laat het mens maar lekker bazelen!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

HUH? Wat een bizar gesprek en wat een bizar iemand om zoiets te zeggen! (Niet jij, maar de cb-mevrouw…).

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

wat een rare vogel! haha. ik snap dat je p*off was. af en toe zeggen ze op het cb van die maffe dingen dat ik ook zoiets heb van; tja als je niks beters weet te zeggen, zeg dan niks!
hier was het ook zo dat ik een opmerking maakte over een afspraak en dat ik te horen kreeg: dat maken we toch zelf wel uit?
ik zo: nou nee wij overleggen zoiets…
maargoed… stakkers zijn het af en toe

Zal ik haar een dagje met mijn opa en zijn vriendin op pad sturen. Kijken of ze het dan nog zo charmant vind. Geloof me deze onderschat heel erg wat dit inhoud en wat het voor de familie doet.

Groetjes,

Michèle

En nog beledigend voor jou ook! Ze zou dus liever Alzheimer hebben dan een hoofd ter grootte van dat van jouw kind!!! Ik zou overwegen om een klacht in te dienen.
Over je kind NIKS dan GOEDS! Grrrrr.
Wat een …PIEP…

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik denk dat deze mw niet weet wat Alzheimer betekent…
Ik stel voor om haar een dag in een verpleeghuis mee te laten lopen…

Alzheimer z’n charmes? Jawel hoor, als je het charming vind om niet meer te weten hoe je moet eten, hoe je je moet wassen, of zelf naar de wc moet gaan en alles dus zo laat lopen, je kinderen of andere familie niet meer herkent en dus eigenlijk alleen op de wereld staat…
Ja, dan heeft Alzheimer z’n charmes…

Hier heb ik echt geen woorden voor. Wat een raar mens zeg, zoiets zeg je toch niet. Het is net wat Christa zegt, je zou bijna een klacht gaan indienen. Dit slaat echt nergens op.

Groetjes,
Sandra

ik zou zeker een klacht indienen. ze beledigd je gewoon ik vind dat gewoon bespottelijk!

Mijn mond viel ook echt open! Hoe kun je Alzheimer nou gelijk zetten aan een groot hoofd hebben??? Ik bedoel, alsof een groot hoofd hebben misschien nog wel erger is dan Alzheimer hebben? Ik snap echt niet waar dat mens het over heeft en zou me er enorm over opwinden! En met grote hoofdjes is NIETS mis. Hier ook een boy met een flink knarretje (nu al 40 cm hihihi) en toevallig wel een hele mooie! Go Levi, go Max, go big-head-baby’s!

Hahaha, gisteren was hier toevallig een vriendin met een zoontje cvan 7 maanden. Dat kereltje was te vroeg geboren en errug klein. Zegt ze: ‘Max heeft al bijna net zo’n groot hoofd als Bas!’ Jahaaa…Hij heeft wel een groot kopje, dat ontken ik niet, maar om hem nou te vergelijken met een kind van 7 maanden…mwah…Mini Boy, het wordt straks wat met petjes zoeken voor die boys van ons!!! Dat we ze er ooit uit hebben geperst he? Hahahaha!

Groetjes Rainbow, trotse mama

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1m.lilypie.com/lJGAp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3m.lilypie.com/nVzRp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Rainbow op 16 Nov 2010 22:37:46

pfff ja en weet je, Als hij echt zo’n groot heeft, houdt dat in ieder geval zeker in dat hij meer hersens heeft dan het CB kreng

Pfff wat belachelelijk dat het mens van het Cb dit zei!! Die weet duidelijk niet wat ze er uit kraamt, en wat alezheimer is! En het is super beledigend. Ik zou echt een klacht indienen hoor, dit kan echt niet!

Bo heeft ook een groot hoofd, altijd al gehad ook. Niks mis mee, ik vind hem het mooiste ventje die er is, MET groot hoofd!!En dat geld ook voor max en Levi, het zijn gewoon super mooie ventjes!!

liefs woezel

vind t maar erg vreemd dat iemand zoiets kan zeggen.
zat eerst te denken van misschien heeft ze het verkeerd verstaan, maarja ze zei natuurlijk terug dat ‘alzheimer wel z’n charmes heeft’.
echt heel raar, ze weet dan blijkbaar echt niet wat het inhoud of betekend.

liefs,
Rinske