Groot bed

goeie vraag Rainbow… weet je wat het hier is, ik ben niet zo bang dat rico eruit valt als ie eenmaal slaapt… alleen voordat ie slaapt gaat hij liggen springen in zn bed en liggen rondspoken.
ik weet zeker dat dat helemaal drama wordt hier
heb geen tips en lees graag mee

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ook ik kan je helaas niet helpen, ondanks dat Tim bijna 2 is. Wij laten hem voorlopig nog gewoon in zijn ledikant slapen. Tim doet namelijk hetzelfde als Rico. Hij gaat niet meteen slapen, maar eerst nog staan en rondspoken in zijn bedje. Hij is wel stil, meer speelt graag eerst nog voordat hij gaat slapen. Zie hem dus nog niet in een gewoon bedje slapen. We hebben het bed trouwens wel al, want die konden we van de overburen overnenmen. Het is een autobed, dus volgens mij gaat hij die wel helemaal geweldig vinden.

Groetjes,
Sandra

Je zou door er een matras voor te leggen kunnen kijken of ze eruit valt dan valt ze zacht. De meeste kindjes vallen er niet uit, is net of ze het weten

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ow en leg der wel een paar weken voordat de baby komt er al in, anders denkt ze dat ze plaats moet maken voor de baby

Liefs Michelle

@Sandra: hahaha ja toevallig, want rico krijgt ook een auto bed, wel een hele lage, die koste geloof ik 200 euro ofzoiets

@sandra en mamavanrico
damian sppokte ook altijd in zijn ledikant maar hij ging naar het grote bed en het was over…overigens ligt ook hij in een autobed haha…
Het is in nu bijna een jaar tijd maar een enkele keer voorgekomen dat hij er uit kwam s’avonds.

Bij ons is ze er nog nooit uit gevallen. Wij hebben opstaanden randen bij het hoofd en voeteneind en aan de zijkanten alleen bij het hoofdeind.

Nee nog nooit uitgevallen, wel uitgeklommen, maar ze zijn nu oud genoeg om te begrijpen wat papa en mama willen, en de aanhouder wint! Iig wel bij ons, heel af en toe komt ze er nog uit, maar dan zet ik haar in bed, praat ik met d’r dat het gevaarlijk is en dat als ze dat doet mama de deur dicht moet doen. Staat nu op een kier, nou dat vind ze toch iets minder leuk dus blijft ze daarna goed liggen.

Ook een goede routine helpt, als wij er van af wijken als er bijvoorbeeld een voorstelling is of een feestje is het wel een stuk moeilijker, daar maakt mevrouw goed misbruik van! Succes iig!

Noah vondt het de eerste 2 keer wel lastig om te blijven liggen, en we hadden voor de zekerheid ook zijn ledikant wel laten staan… mocht ie echt niet in het grote bed willen…maar we hebben aan hem de keus gelaten of hij in zn grote bed wou of zn ledikant en het was altijd groot bed…

Hij heeft ook mee gekeken hoe wij het ledikantje uit zn kamer haalden, nu klimt ie zelfs niet zn bed uit… hij loopt eerder lekker te spelen in bed dan dat ie gaat rondspoken… Het is ook een kwestie van gewoon proberen, lukt het niet, dan een nachtje in het ledikant, en de volgende dag weer proberen in het grote bed, ze geven vanzelf wel toe.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

quote:
@Sandra: hahaha ja toevallig, want rico krijgt ook een auto bed, wel een hele lage, die koste geloof ik 200 euro ofzoiets

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100513/lRiv.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“89” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/mGJ4p2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Leuk dat jullie ook een autobed gaan kopen. Tim is helemaal gek op auto’s, dus hij zal hem helemaal geweldig vinden. Maar goed we kijken nog wel even wanneer we die neer gaan zetten.

Groetjes,
Sandra

Bij ons is dit allemaal nog niet aan de orde. Ik heb zoiets van zolang ze goed in der ledikant past en er niet uitklimt laat ik haar daar lekker in liggen

Groetjes,

Michèle

Dylano blijft ook voorlopig gewoon in het ledikant, hij vind het best En een autoed gaat hem voor Dylano ook niet worden denk ik want die vind auto’s helemaal niets aan

Die is dol op kleren en schoenen en hoeden ed. en keukenspullen
Echt jongensachtig

Liefs Michelle

@Beaware: ooh heel fijn om te weten dankjewel want dan hoef ik me minder druk te maken (klop klop klop)

@Sandra: ja rico dus ook het is de hele dag: broem broem toet toeeeet! haha.
ohja die toet toet en broem broem moest ook nog in de mail…you know what i mean

Hier blijft het ledikant voorlopig ook lekker staan hoor.
niks mis met dat ding en rico past er ook gewoon in nog.
maar op den duur gaan we verhuizen en als ie er dan nog in zou passen (dan is ie al 2 geweest) dan nemen we wel een auto bed want dan willen we zijn peuter kamer ook gewoon af hebben.
maar ja dat duurt misschien nog anderhalf jaar…hopelijk lukt het tot dan nog (maar waarschijnlijk niet hehe!)

Maar het ledikant gaat bij ons natuurlijk ook niet weg omdat wij dat niet geschikt meer vinden. Eva vindt het prima en zou er zo nog ik weet niet hoe lang in kunnen. Het is gewoon voor de baby. Ik ga niet 2 ledikanten kopen en daarna wéér een ander bed. Daarin zijn wij dan wél weer zuinig! Het is gewoon noodzaak…

Ik ga dan toch voor dat IKEA-bedje! En inderdaad, Eva moet er eerder in dan dat dat de baby er is, dan kan ze er aan wennen. Ik ben benieuwd hoe het bedje straks staat op haar rose kamer!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Rainbow: ik had nog gevraagd of je foto’s had van het huis ik ben erg benieuwd naar de kamertjes van Eva en Babyjongen

Oh? Hee? Dat heb ik dan gemist? Maar beide kamers zijn nog niet klaar…Aan die voor het broertje moeten we nog beginnen en die van Eef is wel klaar, maar daar moeten nog schilderijtjes en haar feeënspiegel worden opgehangen! Maar eh…ik zou Melanie ook al 1000 jaar geleden mijn buik hebben gemaild. Ik loop een beetje achter met foto’s. Zodra we ze hebben, komen ze op Hyves hoor!

haha ja ik had dat op hyves geschreven, bij die foto van de voorkant van je huis
kijk maar is goed hahaha!

Voor Anna hebben we een gewoon groot bed gekocht. Dan hoef je na verloop van tijd ook geen ander bed te kopen. Ze is er een keer uitgevallen, maar is daarna weer verder gaan slapen.

Het bed is ook van Ikea. In het wit en dan hebben we leuk dekbedhoes, zie daar een Prinsessen-bed!!!

JudithAnna, ik denk dat wij hetzelfde bed hebben dan, met van die kringelrandjes zeg maar? Erg leuk en erg meisje!

die thema bedjes zijn zooo schattig!)

Ik kijk zo af en toe wel eens op je Hyves Rainbow, maar zie nog geen nieuwe foto`s… Ik wacht…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)