Groot bed

JudithAnna, ik denk dat wij hetzelfde bed hebben dan, met van die kringelrandjes zeg maar? Erg leuk en erg meisje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

die thema bedjes zijn zooo schattig!)

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik kijk zo af en toe wel eens op je Hyves Rainbow, maar zie nog geen nieuwe foto`s… Ik wacht…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

hier juist de autobedden de deur uitgedaan juist omdat ze zo laag zijn wij hebben een vrij oud huis waardoor het best wel tocht en de kou kwam gelijk bij de kids
heb voor de oudste een stapelbed gekocht en wou voor de kleine zelf een bed bouwen maar nog steeds niet aan toegekomen omdat de meivakantie niet echt het goeie weer had, heb ook zitten kijken of ik een leuk bed kon krijgen wel weer met een thema en kwam steeds uit op het thomas de trein bed maar die kost rond de 350 euro en die is na een paar jaar natuurlijk weer te klein dus vond het te duur…hopen op wat mooier weer en dan toch maar zelf aan de slag

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Omdat we nu nog niet klaar zijn met de kamers heb ik toch maar een ledikant bij schoonzusje gehaald om Jurian hier tijdelijk in te laten slapen op zijn nieuwe kamer. Want vindt de tijd die ons nog rest te kort om hem aan het grote bed te laten wennen… en daarna gelijk de kraamtijd etc. Dus … het zekere voor het onzekere genomen… Daarna gaat hij wel (na 2 maanden oid) in het peuterbedje van Bopita…

Lilypie In verwachting Ticker

Het is waarschijnlijk niet hetzelfde bedje. Dit is volgens mij Mälm ofzo. Helemaal wit. Die van jullie hebben wij ook gezien. Wij vonden het een beetje jammer van het geld om daarna nog eens een ander bed te moeten kopen.

Oh, het lijkt me ook zo spannend om Nick in een groot bed te laten slapen. Maar bij jullie zit er natuurlijk wat meer druk achter omdat er een 2e op komst is… Ik wou hem met zijn 2e verjaardag een mooi autobed kado doen. Die van Step 2 raceauto. Die vind ik zo gaaf. Er kan eerst een klein matras in en dan heeft ie aan de voorkant wat speelruimte. Daarna kan er een groot matras in dus eigenlijk ook een soort meegroeibed. Er zijn randen naast het bed dus eruit vallen lijkt me bij dit bed niet kunnen.
Wij hebben nog een complete set van de wandelwagen te koop staan. Van dit geld wilden we dan het bed kopen. Anders wordt het wel een investering.
Maar ja, dan heeft ie ook wel een heeeeel stoer bed natuurlijk!!!

Groetjes Bianca

@Rainbow: hebben jullie niet een wiegje voor de eerste maanden? Gaat het broertje (om hem zo maar te noemen) direct het ledikant in? Anders heb je nog een half jaartje speling met Eef in het grote bed te leggen. Dan is ook het verband tussen nieuwe baby en ik moet mn bed uit niet zo snel gelegd…

Zou ook nog een optie zijn als je Eef echt nog te klein vindt voor een groot bed.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers