Groot bed en nu ineens trammelant

Hey…hier ben ik weer een keer want ik zit met een probleem!
Aaron heeft vanaf zijn 2e verjaardag een groot autobed gekregen.
Hij vond/vind hem helemaal geweldig en vanaf de eerste dag ging het goed, hij sliep hele nachten door.
Nu ineens de laatste week word hij wel weer 3x per nacht wakker en roept hij meteen mama.
Omdat alles nieuw is voor hem (zijn hele kamer hebben we vernieuwd, in etappes) ging ik er meteen naartoe omdat het mogelijk kon zijn dat hij bang was.
Maar nu EIST hij gewoon dat ik elke keer opnieuw aan zijn bed sta.
Hij wil perse dat ik hem opnieuw instop , zijn knuf over zijn hoofd leg en zijn tuut in zijn mond steek.
Hij wordt gewoon wakker om niks en als ik dat allemaal heb gedaan gaat hij weer braaf slapen.
Vannacht was het helemaal kermis in bed.
Hij was al 2x wakker geworden maar de 3e keer wilde ik er NIET naartoe gaan.
Mama, maam,mama,maam,mama aan 1 stuk door 2o minuten lang!
Huilen huilen huilen, ik ben er toen 1x naartoe gegaan en heb gezegd dat hij een baby was en zo iedereen wakker maakte.
Niet ingestopt gewoon dekbed eroverheen gelegd en weggegaan omdat ik zo boos was!
Na 20 minuten stopte hij en viel hij weg tot kwart over 7.
Het ging de eerste week ZO GOED!, nergens last van…sliep als een roos en nu is het circus inbed!
wat moet ik doen?

Gr, Danielle

Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik zeg: VOLHOUDEN. Hij kan het best, dus dit is gewoon sollen met mama. Dus niet meer naartoe gaan, hij leert het snel genoeg.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Sluit me bij Mriek aan.
Hoe moeilijk het ook is, maar de eerste week is ook goed gegaan, dus lig niet aan het bed.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik denk dat je vannacht goed hebt gehandeld door gewoon het dekbed over hem heen te leggen en daarna weer te vertrekken. Want blijkbaar vindt hij het wel gezellig als mama komt en hem nog even lekker in stopt

Pas vertelde een kennis van mij dat haar dochtertje (2) nog wel eens de neiging had om te roepen en om uit bed te komen. Ze hebben het een poos heel ‘lief’ aangepakt, maar op een gegeven moment was papa het zat. Hij is met een boos gezicht naar boven gelopen, heeft haar weer neergelegd, deken er over heen en is weer weg gegaan (zonder ook maar een woord te zeggen). Meisje was overdonderd, maar heeft het nooit meer gedaan.

Heb er verder geen ervaring mee. Maar negeren blijkt vaak het toverwoord te zijn… Of (als er een papa in de buurt is) papa er heen laten gaan als hij om mama loopt te brallen???

Wij hebben nog geen groot bed maar dat van pappa klopt wel. Mamma loopt bijna altijd hier dus als pappa dan loopt maakt het dubbel indruk. Nu doen we zo ie zo pappa nu wat vaker laten straffen want ze ziet pappa nu alleen voor de lol en mamma van de straf. Waarschijnlijk omdat ik een tikkie strenger ben.

Groetjes,

Michèle

Hey Danielle jij er weer… Ik zat pas te denken aan je. Denk hoe heette ze nu ook alweer? Die is er ook al tijdje niet meer geweest… en nu opeens een topic! Alles goed?

Heb nog geen ervaring met groot bed, jurian slaapt nog in een ledikant (gelukkig)

Hoi mini boy: jaja…het grote bed vind hij fantastisch!

@iedereen: vannacht is wonderwel goed gegaan, hoorde hem om half 5 een keer roepen om mama en heb terug geroepen dat hij zijn dekbed over hem heen meost leggen en weer lekker meost gaan slapen…heeft ie gedaan
En vanmorgen was zijn flesje (die ik savonds vol water doe) 3 kwart leeg, dus heeft ie vannacht toch zelf gedronken zonder te roepen!
Wat een prachtzoon he!

Gr, Danielle

@minio boy: ga jij eens bevallen!

Wat goed van jou én Aaron!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Goed zeg

Ook ik ben niet meer zo vaak hier geweest…
Maar ik lees wel vaak mee hoor.
Leuk om te lezen dat Aaron een autobed heeft gekregen. Wij hebben namelijk ook afgelopen zaterdag een autobed (sleepcar) gekocht voor Nick. We hadden hem al een paar weken voorbereid en hij was dolenthousiast! Het slapen ging goed, smiddags soms niet… Maar het is alleen smorgens 6.30 al voetstapjes op onze slaapkamer met vervolgens de mededeling “ik ben wakker”! Daar moeten we nog een oplossing voor zien te vinden.
Hopelijk blijft het snachts rustig en geen kermis zoals bij jullie. Ik ben nu zo trots dat hij zo gauw aan zijn bedje gewend is!
Ik wil de kamer ook nog verder veranderen maar daar wacht ik nog heel even mee.

Hopelijk slaapt Aaron weer lekker vanavond in zijn stoere bedje!!

Groetjes Bianca

@bencik: hij slaapt weer PRIMA!
Gaaf he die bedden!

Oplossing voor kindjes die “te vroeg” uit bed komen : Bij de kruidvat verkochten ze pas geleden wekkers die, als het tijd was om op te staan, de oogjes open doen! Je kan dan dus zeggen dat ze pas uit bed mogen als het beestje zijn oogjes open heeft!

Grtz Von

@ von: die ken ik helemaal niet maar dat zou voor kindjes wel een oplossing zijn.

@benick: Ons Aaron blijft wel altijd heel braaf in bed, zal er niet uitkomen!
Roept meteen MAMAAAA!
Dan roep ik terug twee mogelijkheden: nee Aaron het is nog veel te vroeg, doe je oogjes nog maar dicht…of…ow ben je wakker, mama komt.
En hij zit braaf in bed te wachten.!!

Uurtje geleden met Aaron naar het ziekenhuis geweest.
Is gevallen tegen de tuindeur en heeft een megabult gefrabiceerd binnen 1 seconde…ik pakte hem op en hij was meteen zo groot (hyves vrienden zie fotoos)
Heb nu een wekadvies meegekregen…zo sneu!

Gr, Danielle

Ben je blij dat het slapen goed gaat, moet je hem gaan wekken om de zoveel tijd…Wat balen zeg van die bult! Is hij verder niet duizelig en eet/drinkt hij goed? Niet misselijk? Succes met hem en hopen dat het allemaal meevalt.

Ik vind het bed inderdaad erg stoer. Maar toch vind Nick het nog erg wennen. Hij slaapt prima hoor. Smiddags valt hij goed in slaap maar savonds roept hij eng. Ik denk dat hij de geborgenheid van het ledikantje nog mist. Verder slaapt hij snachts lekker door. Alleen het vroeg wakker worden is niet veranderd. Hij komt toch iedere keer om 5.30 zijn bed uit. We brengen hem terug en dan blijft hij wel liggen. We hebben nu een schakelaar op zijn nachtlamp gemaakt en zijn hem aan het leren om te blijven liggen tot de lamp aangaat.
Hopelijk heeft ie het snel door.
Wel makkelijk dat Aaron alleen roept. Hoef je alleen maar even wat terug te roepen
Alhoewel ik het erg schattig vind als mijn kleine ventje in zijn pyjamaatje heeeeel voorzichtig onze kamer op komt lopen met in zijn hand een boekje of zijn knuffelbeer. Maakt het moeilijk om streng te zijn. Maar we doen het uiteraard wel anders zijn we iedere dag om half 6 al klaarwakker met zn allen

Groetjes Bianca