Groentepap


#1

hallo ,

mijn zoontje zario is ongeveer 4m ,
ik mocht dan beginnen met groente pap maar ik ben begonnen alvarit potjes van 125gr maar daar achter drink hij nog een flesje van 140ml .
is dat normaal ?


#2

Je kunt olvarit potjes van 4 maanden geven. Eet hij het potje al helemaal leeg? En wat voor fles drinkt hij? Water of melk en drinkt hij deze er meteen achteraan?

Gr Sandra


#3

Ja hoor dat maakt toch niet uit, als hij het op drinkt zou hij het wel nodig hebben toch? Spuugt hij daarna nog weinig/veel?
Hier heb ik ook een dochter van 4 maanden en is ook net begonnen met groente/fruit ze krijgt daarna borstvoeding (een uur/1,5 uur later), ik zou niet weten hoeveel ze drinkt, … dus ik zou me persoonlijk niet druk maken denk ik.

Groetjes, Cora


#4

Inderdaad. Bij bv weet je ook niet wat je geeft. Mijn kleine vent dronk ook een fles vrij snel.achter de groente hap aan…


#5
quote:
Je kunt olvarit potjes van 4 maanden geven. Eet hij het potje al helemaal leeg? En wat voor fles drinkt hij? Water of melk en drinkt hij deze er meteen achteraan?

Gr Sandra


ja hij eet zijn potje volledig uit daarna een 5tal minutjes drinkt hij nog een flesje melk. maar tussen zijn groentepap geef ik hem wat water voor zijn mondje te spoelen ook.

groetjes


#6
quote:
Ja hoor dat maakt toch niet uit, als hij het op drinkt zou hij het wel nodig hebben toch? Spuugt hij daarna nog weinig/veel? Hier heb ik ook een dochter van 4 maanden en is ook net begonnen met groente/fruit ze krijgt daarna borstvoeding (een uur/1,5 uur later), ik zou niet weten hoeveel ze drinkt, ... dus ik zou me persoonlijk niet druk maken denk ik.

Groetjes, Cora


nee hij geeft helemaal niet over. wel een hele grote boer daarachter maar voor de rest niet hij heeft wel veel last van krampjes maar dat is waarschijnlijk door dat er andere voeding bij komt hej ?