Groentehapje

Rick is sinds gisteren voor het eerst aan de groentenhap.Hij mag het eigenlijk nog niet moest eigenlijk nog 3 weken wachten, maar Rick zat op alles te kluiven en te kwijlen. Toen ik het eerste hapje brocolli gaf( waarom dat als eerste weet ik niet, waarschijnlijk omdat het potje voorin de kast stond)storte hij zich op de lepel. Hij schijnd het lekker te vinden, ook al kwam er meer op zijn slab als in zijn mond.

bianca.

Leuk is dat he, als je weer een stapje verder bent.
Ryan stort zich ook werkelijk op het lepeltje, alleen toen mijn man hem witlof gaf spuugde hij het net zo hard weer uit.
Was er helaas niet bij.
Had het wel willen zien.

Ik maak alles zelf.
Koken,pureren en invriezen die lekkere hap.

Lekker is dat Bianca, als ze van die groentehapjes genieten. En dat ze wat eerder zijn? Lekker toch…
Shakira vond het ook lekker totdat ze voor het eerst zelfgemaakt eten kreeg, daarna kreeg je geen potje meer bij haar naar binnen.
En dat kan ik me een beetje voorstellen, dus wat mama van Ryan doet is lekker handig…
Gelukkig zijn we helemaal van de potjes af en eet onze boef mee van de tafel

Een knuffel van een trotse vader!!

Hai,…

Mijn dochter is nu bijna 8 maanden, en eet (gelukkig) alles met de pot mee…
Potjes wil ze niet meer… En ik geef haar groot gelijk.
Groetjes Anja,
Mama van Sarah-May

Anja van Wijk

nou mijn zoontje van 5 maanden eet sinds kort een fruit hap. dat gaat hartstikke goed. eerdaags maar met groente gaan beginnen. doen jullie dat vooraf gaand aan een fles? ik weet niet meer goed hoe ik dat toen gedaan heb met mijn andere zoontje?

groetjes maureen

Maup we hebben het als vervanging van een fles gegeven. Dan schuif je die fles gewoon door totdat het bedtijd is…
Maar misschien deden andere moeders het weer anders…

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

ja ammetje nu je het zegt ,ik herinner het me weer. nou binnenkort maar proberendank je wel

groetjes maureen

ik deed toen altijd

5 uur groente

en dan 7 of 8 uur fles en dan de nacht in