hoi,
ik wil een groentehap gaan geven smiddag rond 5 uur maar wat geven jullie en hoe warmen jullie dat op?ik heb geen magnetron…
groetjes
hoi,
ik wil een groentehap gaan geven smiddag rond 5 uur maar wat geven jullie en hoe warmen jullie dat op?ik heb geen magnetron…
groetjes
Hallo,
Ik geef mijn zoontje de kleinste potjes van groente en warm ze op in de magnetron.
Als je geen magnetron hebt kan je het ook opwarmen in een pannetje met water op het vuur.
Of verse groenten maken, mijn mannetje krijgt nu al verschillende groenten in het begin moest hij wennen dus gaf ik hem ongeveer 4 dagen achter elkaar de zelfde groenten.
Je ziet daarna zelf waar zijn voorkeur naar uitgaat.
Succes!
gr. Debora

Mama van Ingairo en Ishando!
Ik ben begonnen met de 4 maandenpotjes van Olvarit. Die potjes zijn in smaken die baby`s erg aanspreken. Worteltjes,spercieboontjes, bruine bonen,etc.
Je begint dan met een paar hapjes, dan een half potje, heel potje.(zo deed ik het)
Als ze 6 maanden is mag ze een 6 maandenpotje, dan 8 maandenpotje, 12 maanden potje.
Je kan het beste eerst een paar dagen dezelfde smaak geven. zodat ze er aan wennen en dan een andere smaak een paar dagen en als het goed gaat kan je wel iedere dag wat verschillends doen. Let er wel op dat een aangebroken potje in de koelkast 48 uur houdbaar is.
Ik heb een magnetron en verwarm het daarin. maar je kan de potjes ook in een pannetje met water warm laten worden.
Succes!
liefs Diana