Groentehap

Vandaag heeft Ruben voor het eerst zijn groente hapje gehad.
iets van wordtels met rund.
Nou…dat was echt een waar feest whahahaa…hij zag het potje en ging echt helemaal uit zijn dak zo blij!!!

Maaar toen kreeg hij een hap en pppppppppppp…hij vond het zo vies!! en dan ook nog met zijn hoofdje heen en weer schudden.
Nou ik dacht doe ik het even voor, ik neem zelf ook een hapje en bah!!! wat smerig!!!
dus de groentehap was vandaag geen suc-6 morgen proberen we het gewoon nog een keer.

Maar echt ik heb zo gelachen, dat gezichtje van hem wahhahahhaha…

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Wat leuk is dat toch he? Ik vond het ook niet te eten.
heb je er geen leuke foto van? kunnen wij zijn gezicht ook even zien.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Nee…heb er helaas geen foto van, kan mijn man morgen wel even maken die is dan toch thuis.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Leuk he die koppies!
Manon krijgt af en toe hapje yoghurt…vind ze echt vies.

Die met rund (en wortel en tomaat) vind ze trouwens herlijk.
Zij verzamelt alles war groene groenten in zitten op in haar mond om het vervolgens in 1x uit te spugen.

Tessie

Hoi Marianne,

Niet gek natuurlijk dat hij zo vies keek. Hij is tot nu toe alles licht zoetig gewend en ineens krijgt hij iets hartigs. Hihi!

Zelf heb je dat ook. Als je bijvoorbeeld op zoete popcorn rekent en het blijkt zoute te zijn, dan moet je ook even omschakelen.

Die eerste fruit- en groentehapjes zijn altijd even wennen. Niet alleen vanwege de smaak maar ook omdat hij het eten nu voor in zijn mondje krijgt. Normaal gezien kreeg hij het tot nu toe meteen achter in zijn mondje via de speen.

Dus hij moet helemaal leren hoe hij het van voor naar achter transporteert en dat valt niet mee om al die mond- en tongspiertjes zo getraind te krijgen.

Groetekes, Sje

ja dat is komisch he?
zo`n gezicht dat ze kunnen trekken.
diantha heeft dat ook.
van de week had ze voor het eerst bloemkool.
nou, de rillingen had ze ervan. en bij de tweede hap hield ze haar mond echt stijf dicht.
maar owee als ze de smaak ergens van te pakken heeft, dan gaat dat mondje steeds sneller open. heerlijk toch!

groetjes christa mama van diantha