Groeispurt? Ineens veel honger!

Hallo allemaal,

Colin is altijd een goede eter geweest, maar sinds een week ofzo heeft hij op de raarste tijden honger. Hij krijst dan als een speenvarken en blijft dat doen tot hij iets krijgt. Nu is hij ook erg aan het uitproberen, dus ik ben begonnen met hem te negeren als hij vervelend doet. Alleen is het dus soms geen aanstel, maar echt honger. Zo ook vrijdag. Hij was thuis van het KDV en ik pakte iets te drinken voor hem en toen begon het. Hij bleef maar naar de koelkast wijzen en schreeuwen. Ik had zoeits van ja, lekker pech je krijgt iets te drinken en anders niks. Ik ben dus even buiten gaan zitten en heb hem laten uitrazen. Alleen was hij 20 minuten later nog aan het huilen. Dat doet hij nooit, het is altijd met een paar minuten bekeken als ik hem negeer, dus ik toch maar weer naar binnen. Was hij naar de broodjes aan het wijzen. Ik hem een broodje gegeven, maar ik moest het voor de helft er weer uittrekken omdat hij half stikte. Dat gooide ik weg en toen begon het weer. Ik het weer genegeerd, maar 20 minuten later was hij nog helemaal overstuur, dus maar weer een broodje gegeven en daarna was het over.
Vanmorgen om 6 uur werden we wakker van hem. Hij lag helemaal overstuur in zijn bed. Dus bij ons gepakt, maar we kregen hem niet kalm. Na een half uur flesje gemaakt en toen hij dat op had viel hij weer in slaap. Hij krijgt al maanden geen fles meer en eet zijn boterhammen meestal pas rond 9.30. Nooit een probleem.
Kan dit een groeispurt zijn? Het is zo moeilijk omdat hij niet kan zeggen wat hij wil en ik hem niet zijn zin wil geven als het aanstel is. Maar ja als ik honger heb, eet ik ook iets. Lastig…

22-12-2009 colin geboren

Onze zoon zit er nu ook midden in. Eet zich ongans maar komt geen grammetje aan. Maaaaaaaar we zien wel dat hij groeit! Hier is het vele vragen om eten inderdaad een groeispurtje. Dan weet ik dat ik over een maand weer nieuwe schoenen kan kopen

Geef hem anders een soepstengel of een stukje ontbijtkoek. Of maak een soort aanwijskaarten zodat hij kan aanwijzen wat hij wil.