Waaaaaat? Limonade! Jeetje. Is dat diezelfde moeder als die dat kindje lange vingers geeft? Jeetje. En ik maar zeuren over de suiker in de yoghurt!
Wat dat betreft krijgt Eva allemaal niet veel. Gisteren was een collega jarig en ik ging een taartje op kantoor eten, met Eva. Ze zei: ‘Ach, geef haar lekker een hapje!’, maar dat vond ik toch niet zo’n goed idee. Eva geeft er (nog!) niks om en waarom zou ik het dan aanwennen? Ze vindt soepstengels net zo lekker! Nee, limonade…ik denk dat ik dat nooit ga geven. Misschien hooguit een keer vanaf een jaar of 4, maar anders krijgt ze gewoon sap/thee/melk. Ik vind het allemaal niet zo nodig.
Eva vindt zoet wel lekker, dat merk ik nu al. Ze at gisteren met smaak haar magere yoghurt met aarbei op. Op het kdv kreeg ze gewone yoghurt maandag en die weigerde ze al! Omdat ze nu yogolino en magere yoghurt gewend is! De smulpaap! Ik heb nu ook gisteren, omdat de mama van Emma zei dat ze ook Optimel mogen van dat cb daar, toch Optimel kwark gekocht. Die geef ik dan 100cc en verder dan niets met zoetstof. Kan geen kwaad lijkt me?
Misschien een oerdomme vraag, maar…maken jullie 's ochtends de Bambix aan met opvolgmelk 2 of ook met gewone melk?
Groetjes Rainbow, trotse mama