Afgelopen week meldde ik al dat de verloskundige dacht dat ons kindje niet zo goed groeide…
Vanmorgen zijn we in het ziekenhuis geweest en eigenlijk nog niet zo heel veel wijzer.
De baby zit qua gewicht in het gemiddelde voor nu (31 weken zwanger). Afmetingen enzo waren goed, maar de groei van het buikje van de baby liep wel achter. (2 weken dacht ik, kan ook 3 zijn…). Tja en dat is niet goed! Van de arts werden we niet veel wijzer wat dat inhoud. Ze vonden mijn buik ook niet zo groot. Maar ja dat was die vorig jaar bij de zwangerschap van Elisa ook niet. Googlen levert ons niet zulke leuke dingen op dus daar zijn we maar mee gestopt. Ik mag voor nu gewoon bij de verloskundige onder controle blijven, maar moet wel over 2 weken in t ziekenhuis terugkomen voor een nieuwe groeiecho en dus ook gesprekje met de arts. Later die dag mag ik naar mijn eigen verloskundige.
Tja… zorgen maken helpt niet dus we hopen er maar t beste van en voor ons gevoel kunnen we er nu niet zo heel veel mee… Lastig!
Groetjes Marian