Groeiecho gehad

Vanmiddag heb ik een groeiecho gehad. Wat was dat weer mooi om te zien zeg. Echt al zo af om te zien. En het is een kopie van Rens. Precies hetzelfde brede neusje, volle lippen en ook weer een kuiltje in de kin. Echt prachtig.
Groei was goed, al kwamen ze qua uitgerekende datum nu uit op 14 mei ipv 9 mei.
Het gewicht was nu 1917 gram en ze schatte dat het uiteindelijk 6,5 a 7 pond gaat worden.
Echt leuk om de kleine weer even gezien te hebben.
helaas kon mijn man niet mee, die kon geen dienst ruilen op z’n werk. Maar m’n schoonmoeder is meegeweest en die vond het prachtig. De echoscopiste maakte ook een foto speciaal voor haar, dat vond ik zo lief.
Was wel fijn om te horen dat alles weer goed was.
Voor de rest gaat het eigenlijk nog steeds klote. M’n bekken begint me steeds meer parten te spelen en ook de harde buiken worden ondanks de vele rust niet minder. Was vandaag echt zo blij dat het bedtijd was voor Rens want ik loop op het moment echt krom van de pijn in m’n buik.M’n bloeddruk blijft ook allemaal veel te laag, zie regelmatig sterretjes. Maar goed het belangrijkste is dat het met het kleintje allemaal goed gaat, daar doe ik het voor.

groetjes ramona

Wat fijn dat de echo goed was en wat leuk dat je kan zien dat hij/zij op Rens lijkt
Wel minder zeg dat je je zo belabberd voelt… Goed je rust pakken wanneer je kan he…
Krijg je ook hulp van familie/vrienden?
Heel veel sterkte!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Fijn dat alles goed was!

Ik heb je uitgerekende datum aangepast in het meldplichtigen-topic!

Groetekes, Sje

Hoi meid,

Wat heerlijk dat het zo goed gaat met de kleine! Maar wel balen dat je een week later bent uitgerekend .
Balen zeg dat je zo’n last hebt, ik leef met je mee!
knuf,
Wendy

@Sje Niet doen hoor, hoop dat deze gewoon op tijd komt. Heb namelijk 3 juni een bruiloft van m’n beste vriendin waar ik ook getuige mag zijn. Hoop dus niet over tijd te gaan.
@goudvisje
Ik heb nagenoeg geen hulp helaas. Zelf heb ik geen ouders meer en die van mijn man zijn zelf hulpbehoevend. M’n buurvrouw heeft wel aangeboden om op Rens te passen als ik het even echt niet trek. Maar die heeft zelf 4 weken terug een zware operatie gehad en is ook nog niet alle dagen fit. Gelukkig doet mijn man veel en zonder te klagen terwijl hij momenteel ook erg druk is. Vaak vind ik dat dan lullig en ga dan zelf aan de gang om dan vervolgens goed op m’n donder te krijgen als hij thuis komt. We redden het zo ook wel ,maar soms kan ik erg jaloers zijn op anderen waar moeder/schoonmoeder het huishouden doet als het niet gaat.

groetjes ramona

@bakmama Die heb ik ook en dat gaat idd wel beter want normaal gesproken draag ik altijd laarzen met een hak maar dat gaat nu echt niet meer.

groetjes ramona

Zal ik de datum maar weer terug veranderen dan voor je eigen gemoedsrust?

Groetekes, Sje

Fijn dat alles goed was met je beeb, maar wat naar dat jij je nog zo brak voelt en zo weinig hulp kunt krijgen. En ik vind 14 mei een mooie datum, ben dan zelf jarig

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Mooi dat alles goed is met jullie kindje! En de echo’s blijven idd erg bijzonder…

Ik vind het echt heel naar voor je dat je zo weinig hulphebt meid, echt waar…
Ik weet hoe zwaar het is met de harde buiken en een peuter om je heen. Ik zou met alle loefde mijn ouders en schoonouders aan je uitlenen…
Waar woon je? Kan het altijd voor je vragen natuurlijk…

Heel veel stertke meid! Ik denk aan je…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Ohjah dat is ook zo Ramona, dat had ik eerder al in een ander topic van je gelezen. Ik vind het ook wel erg sneu voor je en als je dichtbij zou wonen, dan kwam ik langs om je huishouden te doen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Wat fijn dat alles goed is met de kleine. Wel heel vervelend dat je weinig mensen in de buurt hebt die je even kunnen helpen. Probeer hoe moeilijk het ook is zoveel mogelijk aan jezelf en de kleine te denken. Dan maar even een weekje wat minder in het huishouden gedaan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thanks voor al jullie lieve berichtjes, zat er gisteren echt even door heen en dan doet dat erg goed.
De ene dag kan ik het beter relativeren als d andere. Maar ik voel me al klote vanaf de 5 week dus dat is nu zo’n 27 weken, dan kunnen die laatste weken er ook nog wel bij. Ik moet nu nog 1,5 week werken en ik kijk wel uit naar m’n verlof. Dan kan ik de energie die ik heb gewoon ook over Rens en het huishouden ed verdelen. Dat zal ook wel schelen denk ik. Bovendien ging bij Rens m’n bloeddruk met 36 weken omhoog en toen voelde ik me al een stuk beter.

groetjes Ramona