Groei

hoi
ik was eigenlijk benieuwd hoe de groei van jullie beebs is.
Mijn dochter gaat nl heel erg hard. Ze is met 3 maanden 63 cm en weegt 6780 gram. Veel he. Toch geef ik haar niet te veel voeding. Ik hoop dat het niet in die lijn doorgaat.

Bedankt voor je reactie. Ik ga me inderdaad maar niet te veel zorgen maken. Ach, ze is een lieve tevreden meid,die weinig huilt. Dat is het belangrijkste toch!

mijn zoontje woog met 3 maandjes 9,5 kilo en was 78 cm.
dat was ook echt geen gezicht naast andere kindjes van die leeftijd,want vaak werd hij al een jaar geschat,vond het dan ook nooit leuk dat mensen dan zeiden dat hij geen echte baby was.
met 6 maanden woog hij 12 kilo en was 86 cm lang.
dat is een gemiddelde groei van een kind van 1,5.
Mijn zoon was dan ook snel baby af.

Nu ben ik zwanger van mijn 2de spruit,maar ik hoop niet dat hij/zij nog groter word dan haar/zijn broer.

geniet lekker van jullie spruit.

bianca mv Nicky en beebje 22-08-2007

Hoi,
Mijn dochtertje was met drie maanden 65cm en ze woog 6300 gram. Altijd een lange meid geweest, nu is ze bijna 11 maanden en groeit ze goed door.
Volgens mij moet je je er niet te druk om maken, je kan er toch niets aan doen.
Gewoon lekker genieten, t gaat al snel genoeg!
grtz kris

Onze zoon was met 2 maanden 64cm en woog meer dan 6kg
In het begin hebben we teveel bijgevoed lijkt het.

Gewijzigd door - mbroeren op 05 Jan 2007 11:33:11

hoi,

Onze dochter is nu 6 maanden, met 5 maanden was ze 66,5 cm lang en 6250gram zwaar.
Gewicht zit naar de onderlijn en lengte naar de bovenlijn. Verder ontwikkeld ze zich prima, is vrolijk en eet goed. Wat wil je nog meer!!!

Onze Julia woog met 3 maanden 6475 gram en was 61.5 cm.
Geloof dat dat echt ““gemiddeld”” is. Denk dat het vanzelf wel goed komt. Wees gezegend dat ze weinig huilt, want in dit huis staan de glazen soms wel op springen.