Groei hoofdje

Volgens het cb groeit het hoofdje van mijn meiske niet genoeg. Het groeit wel 1 cm per maand. Mijn man heeft overigens ook geen groot hoofd…
Weet iemand wat een normale groei is? Moet ik mij zorgen maken? Ze is bij de hand genoeg en ontwikkelt zich normaal.
Heeft iemand hier ervaring mee/

jantje

Nee helaas geen ervaring mee tegen mij zeggen ze altijd dat het goed is dus dan zal het wel.
Ik vindt het zo raar he nu zeggen ze tegen je dat het hoofdje niet genoeg groeit, maar als ze 18 zijn zeggen ze er niks mee over want dan maakt het niet uit hoe groot je hoofd is.

Zou me er niet teveel zorgen om maken. Als ze geod actief is en je zegt al dat je man ook niet zo’n groot oofd heeft is het toch prima.
En het hoofdje groeit toch wel, bij lieke soms ook maar 1cm per maand hoor en soms meer.
Hoofdjes groeien overigens ook niet zo hard.

Groetjes Gytha

Als ze zich verder goed ontwikkeld hoef jij je, naar mijn mening, geen zorgen te maken.

Als ze vrolijk is en verder goed op schik, lijkt mij er niks verkeerds aan. Anna heeft ook altijd haar hoofdje aan de kleine kan, maar ik maak mij daar ook geen zorgen om.

Het cb geeft zelf wel aan als het echt uit de hand loopt, dan sturen ze je vanzelf wel door naar de ka.