vanmorgen heb ik een echo gehad. Ik zal vanaf nu ook elke drie weken een echo krijgen, om de groei in de gaten te houden.
Alles was goed, het kan niet beter. De groei is iets boven het gemiddelde, en alles ziet er prima uit, ook de navelstreng, doorbloeding, en placenta
En nu heb ik ook gezien dat het een meisje is hihihi wat schattig zeg, bij de 20-weken echo was ze heel beweeglijk, en konden wij het zelf niet zien.
Er was nog wel iets waar ik eerst een beetje van schrok, want ze zagen een zwarte band bij de navelstreng, dat kon een bloeduitstorting zijn, of een extra stukje navelstreng. Maar de gynaecoloog heeft er ook naar gekeken en die zei dat ik me daar echt niet druk over hoef te maken. het komt wel vaker voor, en zolang de baby er niet in vast zit is het geen probleem. Kent iemand dit misschien ook?
Groei echo gehad!
Wat fijn dat alles goed is en dat je zelf ook hebt gezien dat je een meisje verwacht! En dat met dat zwarte stukje, geen idee. Maar als de gyn zegt dat je je er niet druk over hoeft te maken, dan moet je dat ook zeker niet doen. Geniet lekker verder van je zwangerschap!
Groetjes,
M
Oh fijn dat de echo goed was. Weer een zorg minder.
Dat zwarte ken ik niet, ik had alleen problemen met mijn placenta.
Groetjes,
Michèle
Wat leuk dat je jullie meisje weer gezien hebt. Waarom krijg je meerdere echo’s Snoekie? Omdat ze misschien wat groter is? Of…? Ik weet ook niet wat dat zwarte bandje is, maar als je gyn zegt dat je je niet druk hoeft te maken, moet je dat vooral ook niet doen. Lekker genieten van die kleine beweginkjes in je buik! Heb je al rose dingetjes gekocht?
Groetjes Rainbow, trotse mama
Wat fijn dat alles goed gaat! Lekker verder geniete hoor voor je het weet heb je je kleine meisje in je armen.
Nou ik maak me er ook niet echt druk over hoor, maar was even benieuwd of iemand er misschien iets meer over wist. Ik heb er niet echt een uitleg over gehad, omdat het dus niks ergs was.
Ik krijg zo veel echo’s omdat ik medicijnen gebruik, vanwege de voorgeschiedenis en zwangerschapsdiabetes in de vorige zwangerschap.
Nu is er niks aan de hand, maar natuurlijk wel leuk om ons meisje zo vaak te zien
En jaaa ik heb me al een paar keer echt niet kunnen beheersen met de roze dingetjes hihihi alles is ook zo schattig, zeker als je al die stoere dingen van Joey gewend bent
En er gaat vast nog heel veel meer komen!
Ik hbe er 7 gehad in mijn laatste trimester vanwege de suiker en het spuiten. Dus ik weet hoe het is. Al wist ik niet wat Morgan was toen
Groetjes,
Michèle
Geloof mij maar, je wordt straks echt GEK van alle leuke, gave dingen! Ga maar vast sparen joh!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Lekker dat alles nog steeds goed is, lekker genieten want voor je het weet heb j dat kleine meisje als weer in je armen
Hier ook heel veel echo’s is standaard hier in het zh als je daar voor controle loopt heel leuk dus
Liefs Michelle