Griezelige ex! brrrrr!

ik heb een ex waarvan ik vorige week een beetje een vreemde mail heb gehad, we zijn al meer dan 5 jaar uit elkaar, maar hebben wel een serieuze relatie gehad (met samenwonen etc.) Hij vertelde me dat hij nadat ik ben vertrokken (zo is het helemaal niet gegaan, maar zo ziet hij het) door een heel diep dal is gegaan en aan zelfmoord dacht! Nou ja, daar heb ik toch niets aan vooral niet nu. Ben 5 jaar verder met man en kind! Nu stuurt ie me dus net een smsje, heb het genegeerd, maar vind het een beetje bizar. Moet ik hier iets mee doen. Ik vertel het mijn man maar niet, hij woont toch niet hier, maar toch! Vind het heel bizar, hoop dat zijn account gehacked is en dat het een zieke grap was, maar leuk is anders!

Oh gatver, Ik heb ook zo’n ex. Gelukkig weet de mijne echt niet hoe hij mij moet bereiken en dat wil ik graag zo houden want die van mij is echt compleet gestoord. Ik weet overgens meestal wel waar hij zit want ik wil hem graag een stapje voor blijven…

Ik hoop dus ook voor je dat het eenmalig was. Kleine tip als je er last van hebt deel het dan wel met je man dan weet hij wat er speelt. Het is je ex dus hij heeft geen vrees, maar jij draagt het niet alleen met je mee.

Groetjes,

Michèle

Hmm. Je kan hem natuurlijk vragen waarom hij nu ervoor kiest om dit te zeggen en wat zijn doel is. Als je dat niet wilt, kan je jouw mailadres voor hem blokkeren, dat hij je niet meer kan mailen. En hij heeft je mobiele nummer? Weet niet of je dat kan blokkeren voor hem, maar anders gewoon negeren als je er niets mee wilt en/of kan. Waarom zou je het niet delen met je man? Dan ben je er maar van af, want leuk vind je het niet.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik zou helemaal niet reageren denk ik. Gewoon helemaal niet!
Laat hem maar denken dat je mobiele nummer en je mailadres buiten gebruik zijn.
Je weet nooit waar je in terechtkomt en of alles wat je terugschrijft nog tegen je gebruikt kan worden.

Je zegt dat je niks tegen je man zegt, en als je naar je ex toe gaat reageren en je man komt erachter, dan kun je de poppen aan het dansen hebben omdat je achter zijn rug om contact hebt met je ex zonder hem daarvan op de hoogte te stellen.

Ook al heeft dat contact niks te maken met toenadering tot je ex, dan nog kan je huidige partner zich flink belazerd voelen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 19 May 2011 19:53:24

Ik ken het helaas. Ik kreeg een paar weken geleden de rauwkaart van mijn ex. Hij was bij mijn oudelijk adres (waar mij ouders nog wonen) bezord. 9 jaar geleden heb ik het uit gemaakt en duidelijk gemaakt dat ik geen contact meer wilde, maar dat hebben ze de eerste maanden niet (willen) begrepen. Daarna niets meer gehoord.
Tot die kaart. wat bleek hij heeft zelfmoord gepleegd.
Ik heb daar niet op gereageerd. Ook wel met mijn man, ouders en schoonouders over gehad , omdat ik niet wist wat ik er mee moest.

Later heeft zijn moeder nog via hyves met mij contact gezocht en daarop heb ik gereageerd dat ik vernomen had dat hij dood was en ik de famillie veel sterkte wensen. kort en krachtig. Heb daarna na niets meer van gehoord.

Ik kan me dus helemaal in denken hoe je je voelt. Bij mij hielp het wel dat ik er over kon praten met mijn man en (schoon)ouders. Dan sta je er niet alleen voor.

Heel veel succes
Groetjes Corina

Ja, ik heb gisteren al besloten het mijn man te melden, hij vatte het erg goed op, Ik vertelde hem van het emailtje waar ik niet op geantwoord heb en het smsje, hij adviseerde me ook om niet te antwoorden en gewoon te deleten, verder gaan nu al zijn emailtjes direct naar mijn “trash” we kunnen helaas smsjes niet blockeren (heeft te maken met buitenlands netwerk, maar ik heb ook besloten zodra mijn ma weg is haar nieuwe nummer te nemen en de oude langzaam " uit te faseren" Ik denk niet dat hij zo gek is dat ie een vliegtuig neemt en hier voor de deur gaat staan, dus ik hoop dat het hiermee opgelost is!

Dat hoop ik ook voor je! Fijn dat manlief het goed opnam.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

gadver wat een freak…
ik ben het met sje eens; negeren en laten denken dat jij een ander nummer hebt en andere email.
mocht het niet ophouden met smsen kun je een andere simkaart kopen en dus een ander nr.
ik hoop idd ook niet ddat hij zo gek is dat ie op het vliegtuig stapt, maar wat smste hij je dan nog na die email? had hij zn zegje niet al genoeg gedaan in die email?

@ Inge; Hij emailde een lange mail over zijn “leven”! ?en in zijn smsje schreef hij; of ik zijn mail gehad had, omdat er nog geen reactie op was gekomen, en dat hij wat met me wilde bespreken!

dan ben ik stiekem toch wel benieuwd wat ie dan zo nodig na 5jaar moet bespreken. maar toch zou ik niet reageren ook al zou ik benieuwd zijn.
ik vind het wel vreemd allemaal.

Goed dat je het met C besproken hebt, mocht ie echt zo gek zijn om voor de deru te gaan liggen weet C ook hoe of wat. Hij weet dat je in Malawi zit dus? Maar hopelijk begrijpt ie het signaal van geen contact.

Groetjes,

Michèle

Aandachttrekkerij is het, ik word eigenlijk steeds pissiger, maar ik ga NIETS terugsturen, dat heb ik mijn man beloofd, maar ik word er zo boos over, natuurlijk heeft hij niets zinnigs te zeggen na 5 jaar inge, ik bedoel wat kan hij in vredesnaam te zeggen hebben? (Ik was zwanger toen je weg ging en we hebben een kind van 5! hahahahah ) Sorry ik kan het gewoon niet uitstaan. Hij heeft in zijn email wel gehint dat hij me terug wil en dat hij mijn dochter zou aanvaarden als die van hem?!?!?!?!?!!?!? Nou dat is me toch allemaal wat? Ik wil niet eens weg bij me vent, en als ik dat al zou willen, dan zeker niet terug naar hem! Heel bizar allemaal

@ bakmama, ik snap je wel hoor, en dat wilde ik in het begin ook doen, maar heb er er van weerhouden, want ik kan er niets mee! Ik kan wel naar hem luisteren, maar wat hij wil kan en wil ik hem niet geven, dus dan moet hij er maar voor naar iemand anders. Ik vind het ook moeilijk, maar ik ben geen vriend van hem, onze relatie is op een hele lelijke manier uitgegaan omdat hij me verstikte (niet letterlijk hoor) en ik meer ruimte nodig had, en dat kon hij me niet geven. Dus ik wil niet weer in die val trappen. Ik zou het wel moeilijk vinden als hij zichzelf echt iets aandeed, maar ik denk maar zo; mensen die het doen zeggen het meestal niet, die doen het! Snappie?? Of is deze redenatie niet okay?

Zielig figuur zeg, hoe durft ie trouwens. Hoe respectloos naar jou en je dochter. Naar C ook natuurlijk maar goed dat ligt anders. Maar het idee dat jij J wel even bij haar vader weg zou halen om haar een ‘nieuwe’ vader te geven en jij die wel als een schoothondje terug holt.

Mijn tante had dit ook een paar jaar terug met haar ex. Die belde en mijn oom neemt op. Dus hij zegt is P voor jou. Dus ze trilde helemaal want dat was een realtie waar wel wat geweld bij was komen kijken. Dus P zegt ik wi ldat je weet dat ik je niks kwalijk neemt. Ze is toen zo in lachen uitgebarste dat ze meteen over der angst heen was. Want hij haar niks kwalijk nemen was wel het toppunt zij was degene die dingen kwalijk moest nemen niet andersom. Maar ze is nu niet bang meer voor hem maar ze weet nog steeds niet wat ie nou moest maar dat wil ze ook niet weten.

Groetjes,

Michèle

Hahahahah @ michele, ik kreeg spontaan een lachkick van jou reactie, ja idd het slaat ook weer helemaal nergens op, stumpert!

Min ex is net zo’n zielepiet. De laatste keer dat ik hem zag stond ie daar met een zonnebank bakkes en een gebit compleet verrot van de coke te vertellen hoe goed hij het allemaal wel niet deed. En ik hoorde van de week dat ie waarschijnlijk vast zat voor een mislukte drugsdeal… Dan heb ik het nog niet zo slecht gedaan ondanks de WW nu.

Groetjes,

Michèle

Hou vol meid, niks terugsturen! Hoe benieuwd je ook zou zijn wat-ie dan te bespreken heeft, niet reageren!!!

Groetekes, Sje

Nee, ik heb besloten, ik ga geen contact opnemen met hem, hij zoekt het maar uit, gaat maar lekker ergens anders zielig lopen doen!

toch kei vaag na 5 jaar, als er nou een paar mnd tussen zat oke dan kon ik nog wel snappen maar 5 jaar!!! weet je hoelang?!
ik hoop dat ie niks meer laat horen, anders is het jammer dat je helemaal daar woont anders kon je man hem is duidelijk maken dat ie je met rust moet laten.