Griepprik

Hallo,

Ik ben een beetje radeloos.
Mijn dochter is 15mnd en ik heb voor haar een oproep gehad om een griepprik dit jaar te laten geven.
Ze heeft de oproep gehad omdat ze een atopisch kindje is dat houd ik ze heeft dauwworm(exceem) ze zit aan de pufjes omdat ze altijd een piepje op de longeheeft.
Nu heb ik die griepprik wel met haar gehaald, maar nu heb ik mijn twijfels of ik het wel had moeten doen heb ik er wel goed aan gedaan straks overkomt haar iets.
Wie heeft net zo als mij haar kindje een griepprik laten halen of heeft er ervaring mee.
Ik hoop dat ik de goeie keuze heb gemaakt.

Met vriendelijk groeten een radeloos moedertje

Lieve Telly,

Relax. Je hebt besloten om de prik te geven dus je kunt nu toch niet meer terug. Je haalt het stofje er nu toch niet meer uit. Als het kwaad zou kunnen zouden ze de prik niet aanbieden. Zeker de griepprik bestaat al zo ontzettend lang dat er geen rare dingen in zitten. Hele oude en zwakke mensen krijgen hem ook.
Of het helpt? Tja, ik heb zelf astma en exceem dus een aantal jaar ook de griepprik gehaald maar ik werd toch altijd ziek dus ach…

Let gewoon goed om je meisje deze dagen.
En ik hoop dat andere mama’s die een griepprik hebben gegeven je even kunnen geruststellen.

Sterkte meid, vervelend he die onzekerheden. Jij beslist voor je moppie en heb ik dat wel goed gedaan? Heb ik zelf ook altijd moeite mee. Gelukkig is er dit forum!

groetjes,
Wendy
y

Gewijzigd door - moppiesmama op 05 Nov 2010 21:17:41

Hallo Telly,

Ik denk dat je je helemaal geen zorgen hoeft te maken. Die griepprik is er inderdaad al jaren en ze roepen niet zomaar kindjes op. Ze willen gewoon de risico’s voor je kindje kleiner maken, deze prikken zijn ook goed gestest hoor.
Dus houd je kindje gewoon goed in de gaten de komende dagen.
Maar je hebt er in mijn ogen echt wel goed aan gedaan hoor.

Groetjes Jeuly