Griep

kailani is al een paar dage erg verkouden en denk daarom ook vroeg wakker…(zijn ondertussen alle3ziekjes )
de laatste 2dagen eet ze ook nog maar een paar hapjes van haar groente en de fles is bijna altyd huilen ze wil wel maar lijkt net of ze geen lucht krijgt door haar neusje als ze drinkt… de fles gaat ook niet altyd op… geef haar dan afen toe wat water…ik heb hoest drankje en neus spree… heeft een beetje verhoging 37.7 38 dalijk nog even kijken…
kan ik nog iets anders voor haar doen??? pc voor ze gaat slapen???

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja, lekker met zetpil de nacht in. Als ze een goed nachtrust heeft, bouwt ze ook energie en weerstand op waardoor ze beter de dag door kan.

Groetekes, Sje

Hoi,

Hoe oud is ze precies?

Groetjes Spruit

Je kan ook bij de drogist een neusuitzuigding kopen, daarmee zuig je de snot uit het neusje. Omdat ze zelf nog niet kunnen snuiten kan je ze daarmee een handje helpen. Misschien nog een idee?

Je kan ook Luuf kopen, da’s een soort babydampo. Dat smeer je op de borst en rug, waardoor ze beter lucht kunnen krijgen.

Sterkte en beterschap!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

het is nog maar 37.1 toch een zetpil?

@ spruit komende zondag 18weken

Als ze bij ons stevig verkouden zijn en er helemaal vervelend van zijn, dan doen we ze met paracetamol naar bed. Koorts of geen koorts.

Paracetamol is er niet alleen om koorts te laten zakken, het is ook een pijnstiller. Dus bijv. bij keelpijn door verkoudheid dan het ook verzachtend werken die pijnstilling.

Groetekes, Sje

dank je voor de snelle reacties…
haar fles is leeg en een parasetamolletje en ligt lekker te slapen nu…

En hoe is de nacht gegaan? Heeft ze nog een beetje geslapen?
Nog koorts?

xx.

lief dat je het vraagt eva16…
het ging best goed tot 5uur vanmorgen geslapen toen was ze wakker… om half 7 heb ik haar de fles gegeven was in tussen al 4x op gestaan voor de tutel 7weer na bed en toen was ze om kwart voor 10 weer wakker… koorts heeft ze niet meer