...grenzeloos verlangen

…een programma is op ned. 1 dat ik net gezien heb?

En dat het dan weer enorm gaat kriebelen?

Ik wilde als kind al “later” kinderen adopteren, maar 't is er nooit van gekomen (en ik ben uiteraard dolblij met de kids die we nu hebben )

Maar als ik dat dan weer zie…zo’n adoptie… zucht dan blijft het kriebelen…

Helaas is dat een droom die nooit zal uitkomen, maar ik mag niet klagen met twee
heerlijke kids “van mezelf” twee heerlijke kids van Peet en een heerlijk gastkind uit Hongarije

Maar toch hè… ()

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 16 Jun 2006 23:42:25

ik heb ook altijd gezegd na kevin* als ik geen kinderen meer kan kan krijgen dan wil ik een adoptie kindje

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ik heb het programma gisteren ook gezien vanaf het moment dat het gezin richting Schiphol ging om het kindje op te halen.

Mooi inderdaad he?! Ik zat zelf ook te denken dat als ik echt een 3e kindje zou willen en ik zie een nieuwe zwangerschap niet zitten, adoptie best nog weleens een optie zou zijn.

Alleen die hele molen waar je dan in komt en de impact die het op de kindjes kan hebben die we al hebben. Echt wel iets om goed vooraf over na te denken hoor.

Vond het wel heel goed dat de adoptiemoeder een hele vragenlijst voor de biologische moeder had, zoals geboortetijdstip enzo. Dat lijken hele suffe dingen om te weten, maar toch kan het, zeker voor iemand die geadopteerd is hele belangrijke informatie zijn.

Gaat dit programma altijd over adoptie of ging daar toevallig alleen deze aflevering over?

Groetekes, Sje

Nee, het gaat altijd over een gezin dat gevolgd wordt tijdens de adoptie procedure.
Het was de eerste keer dat ik het zag, maar volgende week komt het weer.
Het is jammer dat er zoveel regels aan een adoptie vastzitten en dat het toch ook best wel erg veel geld kost (ook al heb je dat er natuurlijk voor over…)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Oh wat leuk dat het elke keer over adoptie gaat. Ga ik volgende keer ook weer proberen te kijken. (Met een doos tissues naast me op de bank…)

Groetekes, Sje

Leuk programma inderdaad.
Zelf heb ik dat verlangen niet, maar ik snap wel dat mensen het hebben.

Ik vind een oppaskindje 1 keer per week al genoeg.

Ik heb bijvoorbeeld wel het ‘verlangen’ om ooit pleegkinderen op te gaan vangen.
Maar dan moeten Lisa en Cas groter zijn.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Idd mooi dat het bestaat maar heb zelf het verlangen niet zo eerlijk gezegd, kan me voorstellen dat voor mensen die geen kinderen van hunzelf kunnen krijgen dit natuurlijk een heel mooi iets is.

Groetjes Nathalie & Co