Grappige quotes gezocht

Beste ouders,

Ik ben journalist voor het Engelstalige tijdschrift Family Matters. Dit tijdschrift is voor ouders uit de internationale gemeenschap die hun kinderen hier opvoeden.
Ik schrijf naast een artikel over niet te missen producten voor moeders (zie forum babies) ook een artikel over grappige peuter-kleuter uitspraken.

Groeten en alvast bedankt,

Rosanne

Gewijzigd door - Asje op 28 Apr 2009 15:05:22

De term van mijn zoontje Jens (2jr) voor de wandelwagen: baby-auto

Zoiets bedoel je?

Gewijzigd door - Marlala op 28 Apr 2009 12:28:21

Ondanks dat het leuke topic is die je hier start, is het niet de bedoeling om op deze manier hier binnen te vallen met zulke verzoeken en vermelding van e mail zonder toestemming. Ik zal je berichtje dus gaan aanpassen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Mijn gastkindje van bijna 3 vroeg mij vorige week om het doeke lippe lanke… Ik begreep werkelijk niet wat ze wou… Ze werd steeds kwader en en riep steeds duidelijker om het DOEKE LIPPE LANKE!!! Ik heb haar maar aan laten wijzen wat ze wou, en wat denk je, het boek van jip en janneke…
Een paar jaar geleden op een KDV waar ik werkte, kwam een kindje na elke activiteit vrolijk vermelden dat ze klaar was met bezig.

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Mijn zoontje is nog te jong om te praten, maar ik heb wel een paar grappige uitspraken van andere kindjes.

Laatst was ik bij mijn vriendin en die was de teennagels van haar dochter (bijna 3 jr) aan het knippen. Als mijn vriendin eventjes bezig is zegt haar dochtertje “mam ik vind er niks aan, knip je eigen nagels maar”.

Mijn buurmeisje is in januari 3jr geworden en roept vaak: “ik wil later moeder worden met kinderen en een baby”

Laatst ging ik Tim van de creche ophalen en toen begon er een jongetje tegen hem te praten. Uiteraard kan Tim nog niks terug zeggen, maar dat begreep dat jongetjes niet. Dus nadat Tim niks terug zei zegt dat jongetje “doen jouw oortjes het soms niet”.

Groetjes,
Sandra

Als je echt veel grappige uitspraken van kids zoekt, kun je eens op het forum van Marktplaats.nl gaan kijken. Daar staat bij het forum ‘‘kinderen en baby’s’’ het topic ‘‘uitspraken van kids’’. Er staan er honderden, en heel grappig allemaal!

Groetje Anouk

Ha Anouk,

Bedankt voor de tip! Er staan inderdaad een heleboel grappige uitspraken, ik moet ze alleen even om toestemming vragen om het te mogen publiceren.

Groeten,

Rosanne

ja dat zou ik ook doen ja, haha! heb ik niet eens zo gauw bij nagedacht…

Groetje Anouk

hoi mijn zoon had van de week wel een mooie

papa zegt: papa is lui
zegt romano; moet je naar bed gaan papa slapen

of papa zegt: kijk romano een ziekenauto
zegt romano: ja dat ziet romano ook wel met zijn ogen