Grappige opmerking :-D

Gisteren heb ik boven van alles opgeruimd, schoon gemaakt en veranderd, en hierdoor is benden de afwas blijven staan… Ik had Danny gevraagt of hij dat in ieder geval even netjes wou stapelen, maar hij heeft alles zo zonder af te spoelen in de gootsteen geggooit… Gevolg, een hele hoop vet er in, wat vanochtend natuurlijk fijn allemaal gestolt was in de afvoerbuizen Het water liep niet meer weg, en ik had nog geen botermes schoon in de la!

Afijn, ik heb de woningbouw maar gebeld, en de gootsteen leeg geschept met een emmer… Ik had Joey wel verteld dat het water niet meer weg kon lopen, maar verder nergens over gehad. Toen de RRS-man kwam begon Joey direct enthousiast te vertellen dat de schoorsteen () kapot was… De man merkte op dat mama alleen had gezegd dat 'ie verstopt was… Waarom op Joey vroeg of hij hem even moest helpen zoeken…
We kwamen niet meer bij! De man vond Joey een heel leuk ventje, en ook zo spraakzaam whahaha dat issie zeker! Als je er een kwartje in gooit, dan klets 'ie voor een euro of niet? vroeg de man…

Groetjes Anouk

Hihi genieten he! Heerlijk die peuterlogica

hahaha geweldig, ja ik snap zijn denkwijze helemaal moet je nagaann en hij is dan nog kind, zo zou ik ook kunnen reageren haha dat heeft weer met die blonde cellen te maken die naar binnen slaan (he suzsje)

Geweldig! Heerlijk die uitspraken

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

quote:
haha dat heeft weer met die blonde cellen te maken die naar binnen slaan (he suzsje)

Haha, dat is genieten! Maarre, nog wel even een hartig woordje met Danny gesproken?

Groetjes,
M

Hahaha! Geweldig!

Maar niet handig als je iets niet wilt laten weten aan de loodgieter…

Lilypie First Birthday tickers

ha ha ha heerlijk

Groetjes,

Michèle