Inge, ik weet idd hoe je kan denken. Je hebt waarschijnlijk precies voor je gezien hoe wij hebben gereageerd… Maar dan schrik je echt zeg, als Rico ineens weg is. Gelukkig was er niets ergs gebeurd.
Groetjes,
M
Inge, ik weet idd hoe je kan denken. Je hebt waarschijnlijk precies voor je gezien hoe wij hebben gereageerd… Maar dan schrik je echt zeg, als Rico ineens weg is. Gelukkig was er niets ergs gebeurd.
Groetjes,
M
haha ja dat is dan wel weer leuk aan het voor je zien. Rainbow kan dat ook dus ik ben gelukkig niet de enigste die zo maf is
Neee joh niks ergs, dat kan hier ook niet gebeuren we wonen gelijkvloers, en sinds rico kan lopen ligt er niks over de vloer waar hij bij kan, maar goed ik had de badkamerdeur dicht moeten doen die vergeet ik altijd.
maar jeetje snel dat hij was! zolang was ik nou ook weer niet bezig, ik dacht: wat is het stil… soms zit hij wel in een hoekje te spelen dan maar nu zat hij niet in een hoekje maar in de wasmand
vind hij geweldig om daar in te zitten… don’t ask me why
Lekker beschut, lekker veilig. Ofzo. En wat dit soort dingen betreft is het echt fijner om gelijkvloers te wonen, een stuk overzichtelijker.
Groetjes,
M
ja dat is zo, alleen zijn we wel opzoek naar een normale woning die 3 verdiepingen heeft (incl zolder dan he)
gewoon omdat je dan een tuin hebt, en het is toch wat prettiger wonen vind ik zelf… alleen dan kopen we wel goede stevige traphekjes, want bij opa en oma kan hij ook nooit van de trap afblijven.
Inge een tip voor de balkondeur, heb ik nl zelf ook, doe er een traphekje voor dan kun je de deur ook gewoon openzetten van de zomer en hoef e hem niet de hele tijd in de gaten te houden. Verder heb ik kippengaas gespannen voor de hekken van het balkon.
Liefs Michelle
ja dankjwel michelle! een traphekje hebben we zoiezo nodig, kippengaas pas ik pas toe als het ernaar uitziet dat we hier nog de hele zomer wonen hoop toch dat we eerder een woning toegewezen krijgen
trouwens, kun je een traphekje ook aan de deur bevestigen? of is dat universeel zeg maar…
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100613/zL2b.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/dDvRp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - MamavanRico op 12 Jun 2010 21:28:20
Zit bij mij in het kozijn van de deur. Het hekje kan alleen niet dicht (bij ons dan) als de deur dicht is.
Liefs Michelle
ooh ja dan wordt het al helemaal niks, ze hebben de kozijnen vervangen voor kunststof… mag niks ingeboord worden tenzij er een plankje opgeslagen wordt met hele fijne dunne spijkertjes, maar om dat nu nog allemaal te doen… wat ik al zei ik hoop dat we hier snel weg zijn.
heb behoefte aan een gewone woning
Ik heb gisteren weer een boevenstreek meegemaakt. Wij hebben een grote schaal vol potpourri op de salontafel staan. Eva vindt het leuk om daar mee te spelen en ik vind het ook niet zo erg, omdat ze er alleen een beetje aan voelt enzo, of ze legt wat stukjes op een bordje. Maar gisteren kwam ik de kamer in, was alles ONTPLOFT! Ze had echt de hele schaal, zeker een zak van 500 gram potpourri zit daarin, leeg gegooid op de grond, in het vloerkleed, bij de TV, bij de bank. Het lag o-ve-ral! En dan nog blij kijken, zo van: ik heb dit goed gedaan!
Groetjes Rainbow, trotse mama
hahaha, idd zovan: mam vind je het niet prachtig???
hahaha
maar zeg is eerlijk rainbow, als het jouw huis niet was he, en het was een kunstwerk, zou je het dan mooi vinden?
Ha ha ha ben ik blij dat ik een kind heb dat niet tegen rotzooi kan. Die zou accuut alles op gaan ruimen
Groetjes,
Michèle
Hahaha, het wás eigenlijk best mooi. Het kleurde heel mooi bij het kleed en het zag er bijna herfst-achtig uit. Maar toch! Wat een t.r.ng-bende! Normaal ruimt Eva ook goed op. Ze komt dan aan met een veger en blik en dan gaat ze alles wegvegen. Maar deze keer NIET. Ze vond haar troep zelf te mooi denk ik!
Maar Inge, wat vond jij van de tekening van Rico op de muur?
Ha ha ha ach zo heeft morgan nu ook geprobeerd of morgan binnen kan stoepkrijten en die kreeg meteen van twee kanten nee naar buiten te horen
Groetjes,
Michèle
heerlijk toch al die streken, ik kan er meestal wel om lachen.
Ik heb me zaterdag kapot gelachen om Rens. Ik was met hem de stad in want hij moest nog nieuwe regenlaarsjes hebben voor op de camping straks. IK zag hele leuke blauwe en wilde ze bij hem aandoen. Hij schopte ze direct weg en keek ontzettend kwaad. Hij bleef bleren en ik snapte niet waar hij z’n eigen druk over maakte. Zet ik hem uit de buggy, rent hij naar een stel rode laarsjes en pakt die beet met een gezicht van durf ze eens af te pakken. Hij weet nu al heel goed wat hij wel en niet mooi vind. Uiteindelijk de rode maar gekocht(ik vond die blauwe veel leuker maar goed) en nu wil hij dus geen schoenen aan maar alleen maar z’n regenlaarzen. Lekker gezicht met dat stralende zonnetje.
groetjes Ramona
En Eva wilde laatst haar dikke hertenjas aan, een WINTERJAS! Wel lachen dat Rens nu al zo goed weet wat hij wel en niet mooi vindt!
Haha, ik herken het ook wel!
Toen we een trui van barbapapa gingen kopen voor Seth wilde hij het liefst de roze met paarse, maar ja… die was voor meisjes
En toen we laatst nieuwe schoenen gingen kopen wees hij gelijk aan welke hij wilde, en stond voor de spiegel: ooh… en hield zijn voet omhoog voor de spiegel zodat hij ze goed kon zien, haha.
Nu ook wijst hij er nog heel vaak naar als hij ze aan heeft
Gekke kinders, ze weten dondersgoed wat ze willen!
Liefs, Anne
Morgan kiest 's morgens ook wat ze aan wil als ze de kans krijgt. Soms mag ze ook kiezen van me en soms niet dan leg ik het gewoon klaar. Overigens als ze mag kiezen betekend het dat ik twee dingen omhoog uit en daar mag ze haar keuze uit maken, anders komen we nooit aangekleed
Groetjes,
Michèle
@Rainbow: dat vond ik ook wel mooi
alleen dat is er iets moeilijker af te halen dan potpouri van de vloer
en daarbij… het zit er nog steeds op en het blijft erop hahaha. als we gaan verhuizen wordt er toch weer overheen getext… alleen schiet het niet hard op