Graag advies!

vraagje: onze dochter is nu 6 maanden en wil de hele dag zitten en kijken ze wil eigenlijk niet meer in de ligbak en de kinderwagen daar kan ze ook goed in liggen ! maar mijn vraagje is nu is hier een leeftijd voor of zo…???
ligbak wordt ook wat aan de krappe kant…help help …xxilse

Gewijzigd door - iltapi op 01 Jun 2009 20:29:32

hoi hoi
geloof dat t t beste is als ze goed kunnen zitten. en anders t stoeltje helemaal naar achter. kunnen ze toch meer zien en liggen ze nog wel schuin en niet helemaal zittend. geloof niet dat t aan de leeftijd ligt, maar aan t feit of ze kunnen zitten of niet.

groetjes jolanda

kaialani pas er niet meer in ze zet zig de hele tyd af met haar voetjes en stoot dus de hele tyd haar hooft heb sins eergister de bak er dus afgehaald en de kinderwagen tot lig stant erop gezet… is ze eigelijk nog te jong dan?? zitten kan ze nog niet probeert het wel alsof ze buikspier oefeningen doet

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik ben het met scottie76 eens ik vind het ook heel jong, maar ja als ze er niet meer in past houdt het op denk ik.
maar kun je haar niet hoger leggen zodat ze niet met de voetjes bij de achterkant kan. Als het hoofdje bijna tegen de bovenkant ligt en ze kan met de voetjes dan niet bij de onderkant kan ze ook niet afzetten.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Erik lag met 6 maanden ook in de kinderwagen, rugleuning zoveel mogelijk in ligstand en gaan met die banaan. Ik vind 3 maanden ook wel heel jong hoor.

Groetjes!

Tim was 5,5 maand toen we hem in de wandelwagen deden. Hij paste toen gewoon echt niet meer in de bak. Hij kon toen ook nog helemaal niet zitten, maar de wandelwagen had voldoende steun in zijn rug en kon helemaal in ligstand. Vond hem toen echt weer heel klein in zo’n wandelwagen. Officieel mogen ze er vanaf 6 maanden in is mij verteld. Maar ja als ze niet meer in de bak kunnen dan moet je wel. Maar persoonlijk zou ik het met 3 maanden echt nog niet doen. Veel te jong en onstabiel om dan al in een wandelwagen te zetten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

vanaf 6 maanden mogen ze inderdaad in de kinderwagen. ik heb de bak er bij Lindsey ook met 6 maanden afgehaald. 1 ding is zeker t wordt een groot feest met om zich heen kijken. Lindsey vond t echt prachtig om alles is goed te kunnen bekijken, ze zat echt te glunderen op d’r troontje haha

liefs,
Rinske

Oei, ik heb Demi met 4,5 maand al in de kinderwagen gezet, ook al kon hij niet goed zelfstandig zitten (kan hij nog steeds niet)
Hij wilde ook niet meer in de bak liggen als hij wakker was (slapen was geen probleem), hij gilde de hele buurt bij elkaar.

Nu kan mijn kinderwagen wel helemaal in ligstand…

Saskia

[img]http://by.lilypie.com/Oqbep2.png" alt=“Lilypie Kids birthday Ticker” border=“0” />

evt in de maxi-cosi… op de wagen dan kan ze ook goed rond kijken… en is het veilig voor haar ruggetje.

Als ze nog niet goed kan zitten, dan de leuning zo vlak mogelijk.
MaxiCosy is wel een optie, maar zo goed is die niet voor het ruggetje, althans, als je je kindje er stelselmatig te lang in legt, dan is 't niet goed. Keertje is niet erg natuurlijk.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

beankt allemaal voor de reacties ik ga het vandaag denk ik maar eens proberen ! het is er lekker weer voor en als het niks is ben ik zo weer thuis… thanks!! dikke kus ilse

Met 6 maanden moet het prima kunnen in de wandelwagen hoor. Ik heb Dani ook al eerder (4,5 maand) in de wandelwagen gezet. Hij wilde niet meer in de bak. hij wilde iets kunnen zien en als ik hem in de bak neerlegde begon hij gelijk te huilen. Aangezien ik toch wel wilde wandelen heb ik de wagen omgezet. Wij hebben een Bugaboo en die wagens kan je in 3 standen zetten. Dus tot nu toe in de lig of halflig stand.

Thuis wil Dani ook heel veel zitten, hij heeft dan beter het overzicht. Het liefst wil hij ook staan, maar dat probeer ik een beetje te vermijden (al mag hij wel af en toe). Ik moet maandag naar het CB en dan wil ik het ook even overleggen of het wel goed is. Fietsen doe ik natuurlijk nog niet en eten doet hij en de wipper en nog niet in een kinderstoel, dus volgens mij belast ik zijn rug niet.

ik geef mijn kind al een fruit hapje en potje groeten hij is nu 3 maanden is dat verstandig?

Hylke lag ook met 3 maanden ofzo al in de wandelwagenbuggy,
en niet meer in de bak. Wel zo plat mogelijk. Geen probleem.

Bibo: als hij er geen gekke reacties op geeft: geen probleem.
Wel rustig aan he.

M.