Gouden tip bij verkoudheid?

Hallo,

Mijn zoontje van 5 maanden is echt heel erg verkouden.
Hij heeft een heel zielig droog kuchje en zijn hele neusje zit vol.
Ook heeft hij elke keer verhoging rond de 38 graden.
Ik heb volgens mij alle tips wel geprobeerd en ben
nu wanhopig op zoek naar die ene gouden tip…
Ik heb al een bakje water onder zijn bedje,
een bakje met ui naast zijn bedje,
borstje is ingesmeerd met luuf en zijn neusje is
ingesprayd met baby neusspray.

Dit alles helpt alleen niet echt.

Is er iemand die nog iets weet wat ik kan doen
om hem een beetje te helpen.

Alvast bedankt.
Liefs Suzanne

Lilypie First Birthday tickers

heej
hier gebruiken we ook heel heel heel veel neus spray
een goude tip heb ik ook niet ben ook niet zo lang geleden naar de dokter gegaan en gevraagd wat ik het beste kon doen hij zei mij niks het is goed zo dan bouwen ze weerstand op en ja daar ging ik dan maar weer terug naar huis.

groetjes

Ik leef met je mee t is zo sneu als ze zo dicht zitten he. En nee sorry heb hier ook geen gouden tip, k zou wel vol blijven houden met de luuf en de neusspray. Soms slaat het ineens aan, was even geleden bij mijn kleintje wel iniedergeval.
Stomen mag geloof k nog niet, google anders even, dat heb ik toen ook gedaan. Verder begreep ik ook dat hoestdrank enzo best link kan zijn voor die kleintjes dus zou daar dan zelf niet mee gaan stuntelen. En idd ze hebben zo af en toe een verkoudheid, griepje en koorts nodig om weerstand op te bouwen!
Maar sneu is het wel !

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Je kunt het zorgen dat hij met zijn hoofdje wat hoger ligt als de rest, telefoonboeken onder de poten bv. Niet iets rechtstreeks onder zijn hoofdje natuurlijk

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi,

Ik leg bij verkoudheid wat grote badhanddoeken onder het matras aan het hoofdeinde zodat er iets vrijer geademd kan worden.
Verder smeer ik ook luuf en neusspray en leg een doorgesneden ui naast het bed.
Meer is er eigenlijk niet aan te doen.
Goed uit laten zieken en maar veel laten slapen.
Dan worden ze snel weer beter!

Beterschap voor je zoontje!

Groetjes Lisan.

Bedankt voor de reacties heb nog een telefoonboek weten te vinden en heb die onder het bedje gedaan. Hopen dat hij daardoor nog een beetje extra lucht krijgt. Zo zielig dat je niet meer kan doen voor z’on kleintje. Stomen mag inderdaad nog niet behalve in de badkamer de hete kranen open zetten maar heb het idee dat het daar alleen maar erger van word daarna. ook hoestdrank mag hij echt nog niet hebben. Maar even goed uitzieken dan.

Liefs Suzanne

Opengesneden ui in de buurt van zijn bedje neerzetten.

Groetekes, Sje

Mag hij ook nog geen Tussikind siroop van VSM? Dat mag je gebruiken vanaf 0 jaar. Ik heb even in de bijsluiter gekeken op internet en hierin staat dat kindjes van 0 tot 1 elk uur 5 druppels mogen, maximaal 6x op een dag.
Ik weet niet of het werkt want ik heb het nog nooit gebruikt, maar misschien kun je het eens proberen.

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

quote:
Mag hij ook nog geen Tussikind siroop van VSM? Dat mag je gebruiken vanaf 0 jaar. Ik heb even in de bijsluiter gekeken op internet en hierin staat dat kindjes van 0 tot 1 elk uur 5 druppels mogen, maximaal 6x op een dag. Ik weet niet of het werkt want ik heb het nog nooit gebruikt, maar misschien kun je het eens proberen.

Groetjes Natasja

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Henrikah, je banner is te breed. Daardoor wordt het topic uit z’n verband gehaald. Zou je de banner smaller willen maken? Dank!

Groetekes, Sje

quote:
Mag hij ook nog geen Tussikind siroop van VSM? Dat mag je gebruiken vanaf 0 jaar. Ik heb even in de bijsluiter gekeken op internet en hierin staat dat kindjes van 0 tot 1 elk uur 5 druppels mogen, maximaal 6x op een dag. Ik weet niet of het werkt want ik heb het nog nooit gebruikt, maar misschien kun je het eens proberen.

Groetjes Natasja

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Dan ga ik dat toch eens proberen. Bedankt

hey sje, ik ben een leek wat betreft internettaal, wat is een banner?
Als ik dat weet doe ik het met plezier!

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Die leeftijdstellers van je kinderen onderaan je berichtje.

Groetekes, Sje

Hoi,

Hoe is het vandaag gegaan met de zieke?
En hielp dat een beetje het hoofeinde wat omhoog met doeken?
Heeft hij wel goed geslapen vannacht/overdag?

Groetjes lisan

Hij heeft wel redelijk geslapen. Had wel het idee dat het allemaal een beetje hielp hij was nog wel benauwd maar lang niet zo erg meer als de dag ervoor.

Vandaag ging het al iets beter alleen had hij hele dunne luiers en ook knalrode wangetjes dus ben een beetje bang dat hij de tandjes er ook nog bij krijgt.

Maar weer afwachten hoe het vannacht gaat. Hij ligt nu in elk geval al lekker te slapen.

Hoi,

Van die dunne gele poepluiers?
Dan zijn er inderdaad tandjes opkomst, alhoewel het soms nog maanden kan duren.
Spreek uit ervaring!
En kan echt vreselijk stinken!

Rode wangetjes komen van moeheid en natuurlijk doordat hij niet fit is.

Groetjes Lisan

Ja en een zure lucht dat ervan af komt. Hij rook al niet naar roosjes maar dit slaat echt alles.
Ik hoop dat hij zich morgen weer wat beter voelt. Als hij maar weer even goed slaapt dat scheelt al enorm.

Hoi,

Ik weet niet of hij dan ook last heeft van rode billetjes, maar wij smeerden er dan iedere keer wat zinkzalf op en dan was het zo weer weg.
Hij ruikt niet zo lekker?
Dan heb je vast het verkeerde badschuim
Wij hebben Natusan baby bedtime badschuim en die ruikt echt heerlijk.
De hele badkamer ruikt ernaar en de volgende dag ruik je het vaak nog.
Echt lekker!

Groetjes lisan.

O ja, en ze slapen er ook nog eens als roosjes op.
Voor het slapen gaan even badderen en dan insmeren met Natusan lotion en daarna flesje, en dan heerlijk slapen.

L. de Boer

Hij zelf ruikt natuurlijk heerlijk. Ik bedoelde dat de poepluiers normaal al zo heel erg stinken maar dat het nu wel heel erg is.
Ik heb ook de badschuim van natusan vind het heerlijk ruiken inderdaad. Billetjes vallen wel mee zijn niet heel rood alleen een beetje schraal, blijf ze ook doe insmeren.